Gå til innhold

Leter etter bra Coop spill!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha lan med en kamerat til helgen, og det hadde derfor vært kjekt å hatt noe å spille. Tenkte at det kunne vært noe med et langt/bra coop spill vi kan sitte hele helgen med. Spillet bør ha coop story. Sjanger har ikke så mye å si, men leter helst etter noe med litt action (FPS). Har spilt mye Diablo II, men har blitt litt kjedelig. RPG elementer er et pluss, men som sagt er alt velkommen

 

Er ikke et bestemt spill jeg er ute etter så alle forslag og tanker er tatt imot med ett takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Coop mod til Doom 3 og Far Cry funker fjell...

 

..selv om det er minimalt med RPG elementer i de spillene da...

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Har prøvd det nyeste Swat (4?) spillet ja. var enormt kult, men har desverre spilt det ut (gått lei).

 

SvenCoop har jeg ikke hørt noe om, men skal sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb.

 

Med coop mod til Doom3 og farcry; hvordan blir historien? Har spilt doom3 litt og likte det kjempegodt. Blir det da slik at historien er helt normal, men man er 2 istedenfor 1?

Lenke til kommentar

Armed Assault er noe av det feteste jeg har spilt når det gjelder single og multiplayer. I multiplayer(og singleplayer) har du uendlige muligheter på coop osv, siden du kan lage egne oppdrag. Hvis du ikke er så god til det, kan du sikkert laste ned ferdige oppdrag også. Drit fett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Synergy og Follow Freeman er HL2 Coop mods =]

9289256[/snapback]

Men på disse modsene kan man jo bare spille "custom-made" maps. Finnes det ikke en der hvor man kan spille gjennom storyen i coop?

9289306[/snapback]

 

På begge de moddene kan man spille Half-Life2 singleplayer kampanjen. Ihvertfall så kan man det på Follow Freeman, en liten del hvertfall. Og jeg vet at en ny Synergy versjon blir sluppet i morgen, og der går det an å spille fra start og frem til Nova Prospect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...