Gå til innhold

Leipzig Games Convention 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størrelsen på konferanser som dette blir målt i talet på "booth babes". ;)

 

Det blir nok mykje å sjå fram til på denne konferansen. Personleg ser eg mest fram til å få høyre meir om Far Cry 2 og Stalker Clear Sky. Får vi noko informasjon om Mafia 2 vil dette og bli ein stor bonus.

Lenke til kommentar
Mye større enn årets E3 hvis man måler antall spill, selskaper og tilskuere til stede.

9310436[/snapback]

Hva ellers skulle man måle? Areal? :p

9310589[/snapback]

Ja, går an det :) Antall kvadrat med stands :). Men tenkte mer på store annonseringer og generell oppmerksomhet rundt messen. Vet ikke om de er helt på gammelt E3-nivå ennå. Nintendo har f.eks. valgt å ikke holde pressekonferanse.

 

Mafia 2 er trolig til stede ja: Gamespot

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Rart at " Operation Flashpoint 2 " ikke står på Codemaster sin liste, de sa vel tidligere i år at det skulle vises frem offisielt første gang nå til uken ?

 

Ellers har jeg lest at IDEA som er publisher til Bohemia Interactive skal vise frem et nytt spill fra overnevnte utvikler. Jeg har tro på, og håper at det er snakk om "Game 2" som vi endelig får se litt mer av.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk Leipzig Games Convention blir større enn E3 var før det ble nerfa. De kjemper vel for øyeblikket mot Tokyo Games Convention om å være den største spillmessa i verden.

 

Og ang. booth babes på årets E3 var det vel bare Funcom som hadde det, og de hadde 2. :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om de er helt på gammelt E3-nivå ennå. Nintendo har f.eks. valgt å ikke holde pressekonferanse.

9311262[/snapback]

Sikkert pga den utrulege flausen dei hadde på E3 i år. Snakk om ubrukelig opplegg.

 

Håpar på å få sjå meir ifrå Mass Effect, Assassins Creed, håpar på Mafia 2 annonsering, og masse anna snop.

 

Men mest av alt, vil eg sjå livsteikn ifrå Remedy. Vis oss meir ifrå Alan Wake fss.

(fss = for svarte svingende)

 

Sony saken var smårar. Kan ikkje tenke meg det er godt for korkje rygg eller nakke å sitte på drithuset å spele. Gløymer ein tida har ein plutseleg eit sårt hemoride problem.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...