Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun intresert i meg siden hun maser så mye?


Gjest gutt 16

Anbefalte innlegg

Ok. Ja jeg får vel bare prøve.

Nå sitter jeg i matte timen og ser rett foran henne.

Timen før hadde vi geografi.

 

Hun satt ved siden av en pult som ikke var opptat.

Jeg tok "motet" som du sier og gikk bort å spørte om det var ledig.

Hun sa nei. Men hun holdt bare føtene oppe på stolen der jeg sko sitte.

 

Synes det var rart. Så sa eg til henne at hun konne bare ta ned føtene.

Så begynne hun å LE igjen. Så satt jeg med ned ved siden av henne og alt var ok.

Så skulle hun ha meg til å fortelle i detalj: hvorfor vil du sitte med meg?

 

Jeg sa bare det var fordi jeg ikke ville sitte med samme jenta som eg satt med sist time.

 

Men allikevel? Er det normalt at jenter stiller slike spørsmål?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Probleme mitt er at jeg har vært forelsket så lenge i henne at jeg føler det er noe mer en det.

 

Mange ganger kan jeg sitte hjemme og det kan falle tårer pga. savn.

Og det skal veldig mye til for å få meg til og gråte.

Jeg blir også psykisk deprimert hvis jeg ser henne for lite og det er helt grusomt.

 

Er dette normalt i en forelskelse eller kan det kalles noe annet?

Det som også er litt rart er at hun er den eneste jeg virkelig har likt gjennom hele livet mitt derfor føler jeg at viss jeg ikke vinner henne så finnes der ingen andre.

 

Normalt blir jo ungdom forelsket i mange, kansje flere på engang.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg vil uansett ikke si det over melding eller msn. Det virker for uorgenalt. Jeg tror hun vil bli mye mer presset om jeg ringer til henne. Men det er liksom om jeg skal gå rett på sak eller diskutere noe eventuelt først.

 

Men når dere leser hele tråden å leger i sammen alle "hintene" så virker det som om det går den rette veien?

 

Nei, det er faktisk ikke vigo som bestemmer klassene. Det har jeg sjekket ut. Vertfall ikke på skolen vi går på. Skolen fikk inntakslistene så kunne eventuelt elever ringe inn å si kem det ønsket og gå i klasse med.

Så det at vi faktisk kom i same klasse kan jo bare være flaks, eller det kan ha blitt gjort noe i forkant.

 

Når dere leser det siste jeg skrev om at jeg satt meg ved siden av henne.

 

Å når jeg kom med denne begrunnelsen "jeg ville sitte med deg fordi jeg ikke ville sitte ved siden av samme jenta som jeg gjor sist time" så måtte jeg faktisk gjenta det tre ganger. Det var hæ to ganger. Greit nok at det kansje var litt utydelig fordi jeg sa det så fort (nervøs vet dere :blush: ) men det andre som satt i nærheten hørte lett hva jeg sa.

 

Alså det jeg ikke gidder er å bli lekt med, men det tror jeg ikke er tilfelle her. Hvis dere som nå svarer leser HELE posten.

Lenke til kommentar

Tror nok hun vil ha et slags hint fra deg ja, som sagt si til henne at du liker henne. Du har inenting å tape på det, men du kommer til å tape viss du ikke gjør det. utifra det du sier virker som at du er veldig forelsket i henne, var sånn jeg også at jeg kunne bli veldig deprimert og lei meg når jeg ikke var sammen med dama mi :( , bare si til henne at du liker henne så er det opp til hun, du må bare ikke vente for lenge! Utifra det jeg har lest så virker det som det går den rette veien, men siden hun sa et den plassen var optatt å vill vite hvorfor du ville sitte med henne kan være for at hun begynner å bli utålmodig trenger et hint om at du liker henne fra deg! lykke til! :thumbup:

Endret av computer_PRO
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Tror nok hun vil ha et slags hint fra deg ja, som sagt si til henne at du liker henne. Du har inenting å tape på det, men du kommer til å tape viss du ikke gjør det. utifra det du sier virker som at du er veldig forelsket i henne, var sånn jeg også at jeg kunne bli veldig deprimert og lei meg når jeg ikke var sammen med dama mi :( , bare si til henne at du liker henne så er det opp til hun, du må bare ikke vente for lenge! Utifra det jeg har lest så virker det som det går den rette veien, men siden hun sa et den plassen var optatt å vill vite hvorfor du ville sitte med henne kan være for at hun begynner å bli utålmodig  trenger et hint om at du liker henne fra deg!  lykke til! :thumbup:

9374015[/snapback]

 

Den plassen var jo ikke opptatt i utgangspunktet. Virket jo som om hun ville si det bare for og få meg til å mase litt til på og få sitte ved siden av henne, så hun etterpå kunne spøre hvorfor jeg ville sitte med henne.

Det var vertfall slik jeg forsto logikken i det. Eller?

 

Å pleier en telefonsamtale virke bedre en melding? eller kan der vær andre måter å gjøre det på? Jeg tør ikke å gå rett på døra hennes selv om hun bor et minut unda meg.

Lenke til kommentar
Tror nok hun vil ha et slags hint fra deg ja, som sagt si til henne at du liker henne. Du har inenting å tape på det, men du kommer til å tape viss du ikke gjør det. utifra det du sier virker som at du er veldig forelsket i henne, var sånn jeg også at jeg kunne bli veldig deprimert og lei meg når jeg ikke var sammen med dama mi :( , bare si til henne at du liker henne så er det opp til hun, du må bare ikke vente for lenge! Utifra det jeg har lest så virker det som det går den rette veien, men siden hun sa et den plassen var optatt å vill vite hvorfor du ville sitte med henne kan være for at hun begynner å bli utålmodig  trenger et hint om at du liker henne fra deg!  lykke til! :thumbup:

9374015[/snapback]

 

Den plassen var jo ikke opptatt i utgangspunktet. Virket jo som om hun ville si det bare for og få meg til å mase litt til på og få sitte ved siden av henne, så hun etterpå kunne spøre hvorfor jeg ville sitte med henne.

Det var vertfall slik jeg forsto logikken i det. Eller?

 

Å pleier en telefonsamtale virke bedre en melding? eller kan der vær andre måter å gjøre det på? Jeg tør ikke å gå rett på døra hennes selv om hun bor et minut unda meg.

9374575[/snapback]

 

 

Da skjønner jeg, hun liker deg nok men tenger en bekreftelse på at du liker henn, viss du ikke kjenner deg modig nok til å si det til henne så ring, ikke bruk SMS. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ser logikken i det med plassen nå som du sier det. Hun virker litt tvetydig. På en side kan man kanskje tolke henne som avvisende, men på en annen side interessert i deg.

 

En telefonsamtale er bedre enn melding ja. Men det beste er å gjøre det face to face. Jeg skjønner ikke helt at du ikke tør, for etter hva jeg har lest, så virker du mye sikrere på deg selv enn hun er. Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jeg ser logikken i det med plassen nå som du sier det. Hun virker litt tvetydig. På en side kan man kanskje tolke henne som avvisende, men på en annen side interessert i deg.

 

En telefonsamtale er bedre enn melding ja. Men det beste er å gjøre det face to face. Jeg skjønner ikke helt at du ikke tør, for etter hva jeg har lest, så virker du mye sikrere på deg selv enn hun er. Kan det stemme?

9374603[/snapback]

 

Ja på en måte kan det virke avisende. Men viss dere legger alt det jeg har sakt i sammen så virker det mer som om det vipper over på den positive siden.

 

I tilfelle så virker det som om hun er usikker og kansje vil vite om jeg liker henne?

Jeg er ganske sikker på at hun liker meg viss man leger i samen alt jeg har sakt.

Feks. masse før skolestart osv. (Det som leser HELE posten vil få me seg alt)

 

Men det er jo uansett dumt viss jeg skulle drite meg ut me å få et nei.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Jeg ser logikken i det med plassen nå som du sier det. Hun virker litt tvetydig. På en side kan man kanskje tolke henne som avvisende, men på en annen side interessert i deg.

 

En telefonsamtale er bedre enn melding ja. Men det beste er å gjøre det face to face. Jeg skjønner ikke helt at du ikke tør, for etter hva jeg har lest, så virker du mye sikrere på deg selv enn hun er. Kan det stemme?

9374603[/snapback]

 

Jeg vil uansett ikke kalle det avisende. For hun begynte å le rett etter hun sa nei. Jeg kjenner henne såpass at jeg vet når hun er seriøs :whistle:

Hun har litt dårlig humor fra før og ler av alt mulig rart. Men noen av det tingene jeg har ramset opp her i tråden, høres jo helt tåpelig ut å le av.?

 

Er det normalt av jenter å le av slikt når det er forelska? Forstår noen kan være forskjellige men er det normalt at det er slikt enn kan oppføre seg?

 

Og dette med denne plustelige øye kontakten. Sitter jeg foran henne og snur hode sykt kjapt for å se bak meg kan jeg se at hun i et lite øyeblikk så på meg. Lite busted. Jeg har også som alle andre et "sidesyn" som gjør at jeg til en viss grad kan se når hun venner seg mot meg eller ikke.

 

Beklager at tråden blir lang, men vil ha så mye informasjon som mulig. Uansett svar, komm med forslag osv.. jeg trenger alt som er mulig. Uansett kommer kansje til å gjøre noe med det idag eventuelt i morgen. Men det er liksom så vanskelig og trykke på ring knappen :D

Lenke til kommentar

Det er jo bare det samme om og om igjen.

Du kommer ikke til å få andre råd enn du allerede har fått her: spør om hun vil finne på noe. Face to face, msn, sms, ring henne.

 

Men siden du ikke tør det, så får du holde på sånn her helt til hun mister interessen og finner en annen gutt. ;)

 

"Hei! Vil du finne på noe i morgen?"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest trådstarter

Hei. En liten oppdatering nå :D

 

Det siste dagene har det bare vært skole. Den dagen jeg virkelig fikk sjansen til å snakke med henne var da vi var på klassetur. Vi tok taxibuss ned til der vi sko være på aktivitetesleir og vi snakket mens vi ventet på bussen. Men det gikk i bare generele ting. Hva hun gjor på, klær, osv. Slike typiske jente ting.

 

I taxibussen var der noen som snakket men fleste slappet av og tildels sov.

Hun satt med en veninne og jeg satt i et ennmansette. Jeg satt rett ved siden av disse to (det var bare en liten gågang i mellom på få cm.

 

Jeg la hode mitt mot vindue og før jeg sovnet hadde hun begge føtene presset opp mot sete foran. Begge skoene var på. Når jeg våknet var den ene foten hennes uten sko å lå helt oppi meg :S om dette var bevissst vet jeg ikke. Det var faktisk bare 5-10 minutt jeg sov.

 

På skolen dagen etterpå skulle jeg være aktiv i timen og svare på et spørsmål.

Siden klassen var ny husket han ikke navnet mitt. Så etter jeg hadde svart på læreren sitt spørsmål så han: kan du være snill å si navne ditt jeg husker det ikke?

 

Han sa det litt utydelig (eller så hørte jeg dårlig etter). Jeg bare gjenntok svare mitt. Så begynte hun å le litt svalt og sa: Henning heter han.

 

Greit nok. Dere kan gjerne besvare det ovenfor. Men har jeg sikkre nok bevis?

Jeg føler heler ikke at det går å snakke om generele ting, klær, skole med hene hele tiden. Det må liksom bli litt mer alvorlig, om hva jeg føler for henne. Probleme er at jeg bare blir lett tør i munnen når jeg snakker med henne.

 

Kansje dette er pga. jeg er nervøsen?. Så jeg har tenkt å ringe henne idag. Runt 9-9.30 tiden når hun er garantert er hjemme og ikke er med noen. Men det er bare hva skal jeg starte med? Jeg må ha noe fornuftig å spør om eller så er jeg jo busted med engang?

 

Så hva vil være et normalt spørsmål å spør en jente om?

Og det virker litt rart å bare spør om hun liker meg. Er det ikke noen lure spørsmål slik at jeg kan lure ut det fra henne uten at hun helt selv vet hva hun faktisk svarer på.

 

Jeg er ikke noe psykolog, men et per indirekte spørsmål hadde vært greit.

Gjerne også bevar for det ovenfor.

 

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

jeg sammenligner meg selv med trådstarter. jeg er også livredd for å ta kontakt med jenter. nå har jeg aldri vært skikkelig forelsket (tror jeg). jeg skjønner godt at trådstarter ikke tør. men jeg tror jeg ville tatt telefonen. det å spørre henne om dere skal finne på noe, hadde vært ekstremt vanskelig for meg.

 

btw: hva er HTG?

 

edit: leif

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
jeg sammenligner meg selv med trådstarter. jeg er også livredd for å ta kontakt med jenter. nå har jeg aldri vært skikkelig forelsket (tror jeg). jeg skjønner godt at trådstarter ikke tør. men jeg tror jeg ville tatt telefonen. det å spørre henne om dere skal finne på noe, hadde vært ekstremt vanskelig for meg.

 

btw: hva er HTG?

 

edit: leif

9460570[/snapback]

 

Ja. Det er bra noen forstår meg ;) HTG = Hard to get som betyr at du er vanskelig å få på kroken.

 

Som dere alle vet har det fleste skoler fått trådløst nettverk. Jeg satt på msn i timen å faktisk så begynte hun en samtale med meg :O.

 

Jeg har alltid tenkt: jeg får vente til hun viser interesse for jeg tør ikke.

Da kom det plustelig opp: Sitter du på msn i timen henning?

Så var det igang. Å når samtalen døde ut kom hun med nye spørsmål.

 

Men så trodde hun at hun fant på noe lurt :whistle: Vi begynte nemlig å diskutere alkohol (ingen av oss drikker) Så spørte hun meg om jeg hadde vært på noen fester i det sista. Ja, en i sommer sa jeg. Ja hvordan kom du deg til den? Jeg ble spørt om jeg ville være med. Da sa hun at det var en annen grunn til at jeg gikk opp der.

 

Så sa jeg: hva da? det er hemmelig. Å sinsykt irriterenes å noe så sinnsykt teit å lage diskusjon av? Det var akuratt som om hun ville at jeg skulle jage og masse på henne. Å i slutten av timen sa hun: Henning nå slo av av pcen å det var bare tull alså jeg sko bare se hvordan du reagerte.

 

Alså det var en sinsyk lam ting å diskutere, men det virket nesten som om hun bede om at jeg skulle mase på henne. Før vi begynte med dette "fest" snakke kom der også mange spørsmål fra henne men dette var mer generelt.

 

Allikevel følte jeg at det ble litt møye (å timen fulte jeg heler ikke med på siden hun snakket hele tiden.) Det ble litt mas rett å slett men det er sikkert normalt ifra jentenes side.

 

Ønsker tilbakemelding på denne her :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest gutt 16 (trådstarter)

Jeg må innrømme jeg sitter med halen mellom beina enda. Men nå er det høstferie, så tenkte jeg skulle finne på noe med henne i kveld. For sist uke følte jeg hun virkelig avslørte seg selv. Sist torsdag mens vi hadde time. Det snakket om oilsim viss dere vet hva det er? Så har jeg et pinalhus som det går ann å skrive på. Et brunt.

 

Jeg satt på en dobbeltpult sammen med en klassekamaerat. En halv meter bortforbi satt hun på en dobbel pult sammen med en annen veninne. Hun satt nermest meg.

 

Så tok hun pinale helt uten videre og teinte et stort hjerte å skrev navne sitt inni. Rett etterpå tok venninen penale å skrev bare en noe enkelt: Til: Henning Fra: Malene. Ikke noe hjerter å styr som hun andre hadde teint.

 

Når hun (som jeg liker) så la pinale tilbake på pulten min. Følte hun nøye med på reaksjonen min av hjertet hun hadde tegnet. Jeg snudde meg mot hene og hun bare smilte til meg. Jeg smilte tilbake å følgte videre på timen.

 

Viss ikke dette var et hint så vet ikke jeg. Hva virker det som?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...