Gå til innhold

Hvilken snus er best for nybegynnere?

Slacks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, noen som har noe å anbefale :p Har prøvd Skruf, men det skal jo være det med mest nikotin. Har ikke akkurat planer om å begynne da, men det hadde vært kjekt å vite :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite tips: Ikke begynn.

Hvis du må og starter med løs prøv Røda Lacket eller General. Pose er det bare å starte med hva du vil.

Skrevet (endret)
woah! Du er så kul! Kan jeg ta på deg?

9279209[/snapback]

Det kan du vettu. ûberkult å snuse :cool:

Sikkert ikke smart å begynne nei... ein pris inni mellom kan vel ikke skade.

Endret av Saltvann
Skrevet

Skruf er ikke den med mest nikotin, men Nick & Jonny ;) Den lukter ikke godt nei, men gjør noen av de det? :) Ikke begynn forresten det er noe drit. ferdig med det, for godt håper jeg :)

Skrevet (endret)
woah! Du er så kul! Kan jeg ta på deg?

9279209[/snapback]

Utrolig unødvendig svar.

Til trådstarter: Du får jo blant annet Mocca.. Veldig små porsjoner riktignok! Ta 2 om gangen! :)

Endret av anietsoj
Skrevet

Vi har en egen snustråd her på forumet om du bare søker litt. Ikke skjønner jeg hva denne tråden gjør i denne delen av forumet heller

Skrevet

Ja, tror desverre jeg feilpostet litt. Moderatorer må bare stenge denne tråden. Tror jeg har fått svar nok og kan sjekke ut snusetråden jeg :)

Skrevet

Snustråden høyrest ut som riktig stad for dette spørsmålet, der er det stort sett kun folk som snuser og du slepp ein masse tullete kommentarer som har funnet stad her. Tråden stenges. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...