Gå til innhold

Ny og slankere Cybershot-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

geirandreo: du må da skjønne at dette ikke er en oppfølger til k800. Oppfølgerentil k800 er k850.

Problemet med fotolys er jo at det er for svakt, da hjelper det ikke å blende det med fingeren.

Denne her har dårligere specs enn k800, så det er nok neppe noen oppfølger (skjermen er blant annet mindre)

Lenke til kommentar
Virker som SE virkelig har stagnert.  Enda en oppfølger til k800i uten noe nytt.

Nå virker det som om også SE har forstått at fotolys er tingen fremfor xenon blitz.  Fotolys kan enkelt blendes med en halv finger om det blir for mye lys i bildet.

9277774[/snapback]

 

Må si meg enig her!

Lenke til kommentar

Synd at ikke skjermen er en smule større, men det går sikkert helt fint å vise bilder på en 1.9 tommers skjerm.

Dessverre er det ikke så mye nytt her, og det er litt dumt, fordi jeg tror kundene synes det er kjedelig med like spesifikasjoner.

14 millimeter er jo veldig lommevennlig. At Sony-ericcson har valgt å sette inn foto-lys, isteden for blitz, er smak og behag for folk. :)

Lenke til kommentar
Nå virker det som om også SE har forstått at fotolys er tingen fremfor xenon blitz.  Fotolys kan enkelt blendes med en halv finger om det blir for mye lys i bildet.

9277774[/snapback]

 

Jaha... Jeg må si meg uenig, selv om blitz-bilder også sjeldent blir bra. Fotolys passer best som lommelykt, og kan jo forsåvidt være grei til å finne ut hva man tar bilde av, men bildene blir som regel dårligere spør du meg.

Lenke til kommentar

"Kjedelig!" var det som spratt opp i hodet mitt da jeg leste dette! Spesielt hadde denne telefonen et gørr kjedelig design! Er jo bare en slank K800i i høstfarger. og spesifikasjonene var kjedelige, ingenting nytt, ikke noe spennende, ikke noe som helst å heve et øyebryn for!

 

Nå må de snart komme opp med noe nytt og spennende igjen.

Lenke til kommentar
For å kaste meg inn i blitz/fotolys diskusjonen.

 

Som elektrikker er det best med fotolys, da det kan brukes som lommelykt når man har glemt å lade batteriene på hodelykta  :blush:

 

Men jeg kommer nok til å bytte ut min K750 med en K810 alikevel..

9284552[/snapback]

ja takk begge deler sier jeg. kan de ikke få til det?

Lenke til kommentar
For å kaste meg inn i blitz/fotolys diskusjonen.

 

Som elektrikker er det best med fotolys, da det kan brukes som lommelykt når man har glemt å lade batteriene på hodelykta  :blush:

 

Men jeg kommer nok til å bytte ut min K750 med en K810 alikevel..

9284552[/snapback]

ja takk begge deler sier jeg. kan de ikke få til det?

9295363[/snapback]

LG sitt kameramonster har jo begge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syns denne mobilen virker helt knall. Specs-wise er den som W810i (som jeg har nå) bare bedre virker det som.

 

Bedre oppløsning

Bedre kamera

Tynnere

 

 

Og at den har fotolys syns jeg er helt kanon. Jeg tar sjelden bilder i mørke (what's the point?). Jeg har da skikkelig kamera til sånt. Therefore no need for blitz.

 

Kameraet bruker jeg til å ta bilder av ting og tang jeg kommer over, og ting som ligger og slenger på pulten her (kjapp overføring til datamaskin).

 

Utallige ganger har jeg brukt fotolyset til å finne igjen ting, lyse i datamaskinen, eller bare til å finne veien fram i mørket. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...