dangaute4 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken?
BlueEAGLE Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken? 9267983[/snapback] http://anarchy-online.com et av de eldste og (etter min mening) beste massive multiplayer online role playing game som er laget og som fortsatt er aktivt. AO har akkurat fylt seks år. Klassiske AO er gratis. Da kan du leke deg på hele rubi-ka. Du kan også delta i tower-raids som er en del av Notum-wars, men du kan, så vidt jeg vet, ikke ha egne tårn. Edit: Hvis du vil ha utvidelsespakkene Shadowlands og Lost Eden så må du både betale for disse og betale en månedlig avgift for AO. Håper det hjelper -Terje Endret 13. august 2007 av BlueEAGLE
ilpostino Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
thaarber Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Dungeon Runners Kommer til å prøve denne når jeg kommer hjem idag. Omtale Spillet kan lastes ned her
RastaXP Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) OT: Rettskrivnings-politiet! (Skal det stå i ett ord?) Btw, Runescape er kanskje din "dish of tea". Det er dog ikke 3D, men fungerer greit. Edit: Forøvrig kan du jo sjekke ut Guild Wars, men det vet du sikkert allerede om. Betal for spillet, og spill resten gratis. Ingen månedsavgift. Endret 13. august 2007 av RastaXP
Neppe Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 og det finnes noe som heter dialekt, hvis du ikke har fått det med deg 9269125[/snapback] Finnes noe som heter retningslinjer også For å prøve å svare på sprøsmålet ditt. Så vil aldri gratis mmorpg spill kunne måle seg med seriøse aktører som tar en månedlig sum.
ilpostino Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 jeg har slettet et par innlegg. hold dere til sak og ikke person gutter og jenter.
moeskimo Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken? 9267983[/snapback] guild wars ligner litt da men jeg synes ikke at det trenger å være et rollespill, heller andre spill der man kan unlocke ne ting osv men de spillene må man kjøpe i butikkene, hmm gratis.... - robot rage på miniclip (sux) - nordic mafia, litt bra Endret 13. august 2007 av moeskimo
Bruktbilen Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Anbefaler Guild Wars, synes det er langt mer underholdende enn WoW. Folk kan være samme og selge saker og alt slikt i byer, store og små, og når du skal gjøre quests drar du ut av byen, enten med henchmen/heroes som følger med deg, eller andre personer. Dette gjør at det ikke mulig å pvpe fritt slik som på en pvp server, du kan derimot bare dra til arena og pvpe om du vil.
DNA Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Dungeon Runners Kommer til å prøve denne når jeg kommer hjem idag. Omtale Spillet kan lastes ned her 9268621[/snapback] Hvordan kunne de gi det spillet 5? Prøvde spillet i Closed Beta og det var helt elendig.
Rezern Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 http://www.freemmorpglist.com/ kan sjekke ut denne siden for gratis mmorpg spill.
ilpostino Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 siden trådstarter ikke har giddet å gjøre noe med topicen på den stunden han har hatt mulighet stenger jeg tråden.
Anbefalte innlegg