Gå til innhold

Starcraft II, deretter World of Starcraft?


Anbefalte innlegg

Satt og leste litt om veditapet på Funcom på diverse sider, der det ble blant annet nevnt om fremtidig konkurranse, blant annet fra Warhammer og hva Blizzard måtte komme med.

 

Tenkte litt på dette, og ja jeg vet at det ikke finnes noe World of Starcraft offisielt ennå, men Vi vet jo at Starcraft II er på god vei. WoW har jo vært en gullgruve for blizzard og de har nok innsett potensiale i MMO. WoW er jo noen år nå, selv om det vil leve lenge til ennå. Men jeg tror ikke Blizzard har lyst å miste kunder til kommende MMO, så ved å lansere et nytt MMO ved siden av WoW, kan Blizzard potensielt sett, fange opp en del av kundemassen som ikke føler at Wow appelerer til dem, samt de som er lei av WoW og er på utkikk etter noe annet. Ingenting er som å konkurrere med seg selv? SOE har jo dette som foretningsidè. De prøver å ha MMO innen de fleste sjangere. (med vekslende hell).

Dixongroup har Lefdal som alternativ om du ikke vil handle på Eljøp. (så er sjangsen større for dem, at du ikke handler på Expert.)

 

Så jeg er Overbevist at Blizzard sitt nye ukjente prosjekt er "World of Starcraft".

De bygger nok opp fanskaren noe voldsomt med Starcraft II, deretter for å slippe "World of Starcraft" noe senere. Ny gullgruve for Blizzard.

 

Vel, fikk bare lyst å lufte mine tanker rundt dette. Betyr igrunn ikke noe for noen andre. :hm:

 

Gjesp... snart sovetid. :sleep:

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, Blizzard har jo annonsert et nytt spill som skulle bli jævlig stort...

9267769[/snapback]

Okeii?

 

Kilde takk.

9267797[/snapback]

 

Så det på dagbladet tror jeg, skal hente link.

 

Clicky, clicky.

 

Står ikke hvilket spill, men bare at det er annonsert, og de skal fortelle mere på Blizzcon.

9267888[/snapback]

Snakket nok om den nye World of Warcraft tilleggspakken siden det var den de annonserte på Blizzcon.

 

Artikkelen er ca. en måned gammel, og blizzcon er over for i år.

Lenke til kommentar
Satser mine penger på D3, ahh da blir jeg glad.

 

Tilbake til topic: De hadde nok kanskje tjent penger på WoS hvis de hadde lagd spillet, ingen tvil der, men nå var det vel snakk om at det neste spillet ikke skulle være et mmorpg.

9267898[/snapback]

 

 

Enig med deg der.

Hva med World of Diablo. Det hadde vært noe. :dribble:

Ahh, savner Diablo...

Lenke til kommentar

Huff. Og hva skjer når man levler da? Får man magiske superkrefter og blir større? :p

 

Hadde vært fett med et StarCraft 3rd person multiplayer spill, både coop og pvp. Der man kunne velge forskjellige raser og klasser. Og hver klasse har sin ability osv.

 

Synd at StarCraft Ghost aldri kommer, alltid hatt lyst til å oppleve StarCraft verdenen i tredjepersonsperspektiv.

Lenke til kommentar

Blizzard har 3 utvikler-teams nå. Team 1 (WoW), Team 2 (SC2) og Team 3.

 

Team 3 skal være ganske stort, og jobber på det ukjente prosjektet som alle trodde skulle bli annonsert på BlizzCon.

 

Personlig håper jeg det blir Warcraft 4 (eller 5, hvis man teller WoW med i rekka). Jeg er stor fan av historien til Warcraft, og vil se en fortsettelse på denne.

Også ønsker jeg at de begynner å lage byer i WoW som faktisk er så store som de sier de er (Stormwind skal f. eks. ha plass til rundt 100 000 folk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...