Gå til innhold

Fikk melding under instalasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg prøvde og instalere ett spill, og jeg fikk denne meldingen

kan noen hjelpe meg, hva skal jeg gjøre ?

Endret av TiNuSsS
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Hvilken melding?

• 8 måneder senere...
Skrevet

hei, vet dette er en gammel tråd. men jeg fant ingen andre tråder som innholdt lignende tema. Jeg har et problem: Jeg kjøpte spillet Oblivion og installerte det som det skal være. etter installasjonen funket det ikke. jeg prøvde å avinstallere det, men fikk en slags feilmelding(lenge siden, husker ikke hva det stod). så dum som jeg var, begynte jeg å fjerne alle filene manuelt. selv om alle filene var vekke, forsvant det ikke fra "legg til og/eller fjern programmer". da jeg prøvde å sette CD-en til oblivion inn igjen, kom starmenyen til spillet opp (der du kan velge "startgame, options, technical support, uninstall" osv). først trykte jeg på "play game". men da kom det en feilmelding om "could not find oblivion executeable" altså, ikke mulig å kjøre spillet. da jeg trykte på install begynte den å avinstallere, så kommer det opp " do you want to completly remove oblivion from your system?" når jeg trykte "yes" startet den, men avsluttet kjapt og så kom en melding om at spillet ble "succesfully removed" men det ble det ikke. Spillet ligger fortsatt på "legg til eller fjern programmer" uten at jeg kan fjerne det. jeg antok at det låg fortsatt noen "spor" etter oblivion, men det står ingen ting om hvor stor plass det tar. altså ingenting. har lett over hele nettet, men finner ikke ut hvordan jeg ska fjerne det. Noen som kan hjelpe meg??

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe.

Men tror du får flere svar om du lager din egen tråd med en god tittel på tråden.

Det kan også hjelpe på om du legger inn et par avsnitt, litt tungt å lese så mye i et forum uten noen form for avsnitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...