Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 200 1991


lihku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kamerat av meg har en audi 200 2.2TQ som kun har gått 89.000km! Har rundt 260hk, går jævli bra. Koster litt å ha den, ofte noe kødd selvom den brukes lite (kanskje fordi den er gammal)?

 

Dette er bil for entusiaster, bilen er gammel og det er garantert at det vil dukke opp en del ting som må fikses etterhvert, uansett km.

 

skulle jeg brukt så mye penger på bil hadde jeg ikke kjøpt en så gammal bil, men 200'en er jævli fet, men hender at det dukker opp noen til 50.000 osv med turbomotor (som er et mye bedre valg etter min mening).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg ville ikke valgt noen av dem... begge er dyre og holde i orden og dyr forsikring!

 

Gå eller for en bil med vanlig 4sylindra motor med turbo. Da slipper du unna mye dyre verkstedbesøk hos merkeforhandler pga spes verktøyene disse v6 og v8 motorene krever.

9457314[/snapback]

For eksempel en Toyota Camry nyere en 92? :) Den har jeg også sett på!

 

Når deg gjelder disse verksteds besøkene så er pappa mekaniker:)

Endret av Goez89
Lenke til kommentar
Hvis du har en far som kan (og gidder..) skru hver helg, ville jeg valgt Audien.

9457424[/snapback]

Hver helg nei:) Men vist æ skulle få feil på bilen. Så , æ ikke til mekaniker

 

Men Audien bruke jo sikkert helt sinnsykt mye suppe da? eller?

Endret av Goez89
Lenke til kommentar
Da har jeg sett litt mer på autodb og funnet et til alternativ. Golf vr6!

Den funker bra ikke sant?

9456877[/snapback]

Ring et forsikringsselskap og hør hvor mye de skal ha for å forsikre den. Selv, hvis jeg forsikret den i min kjære mors navn ville jeg bli ruinert. Man skal lete en stund etter et pent eksemplar óg, har jeg fått inntrykk av. Mange er hardt kjørt av ungdom, uten å ha fått skikkelig vedlikehold.

 

Fant ut at det var umulig å holde en slik bil på lønnen min, siden jeg kun jobber deltid i tillegg til skolen. Gikk derfor for en GL, ikke like sprek - men det holder for meg. :p

Lenke til kommentar
Da har jeg sett litt mer på autodb og funnet et til alternativ. Golf vr6!

Den funker bra ikke sant?

9456877[/snapback]

Ring et forsikringsselskap og hør hvor mye de skal ha for å forsikre den. Selv, hvis jeg forsikret den i min kjære mors navn ville jeg bli ruinert. Man skal lete en stund etter et pent eksemplar óg, har jeg fått inntrykk av. Mange er hardt kjørt av ungdom, uten å ha fått skikkelig vedlikehold.

 

Fant ut at det var umulig å holde en slik bil på lønnen min, siden jeg kun jobber deltid i tillegg til skolen. Gikk derfor for en GL, ikke like sprek - men det holder for meg. :p

9461498[/snapback]

Skjønner, men hvorfor ikke gå for en 1.9 Tdi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...