Gå til innhold

Hvordan få 1080p?


SidVicious

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ny FullHD tv (Samsung LE40M86) og da vil jeg selvfølgelig ha Xbox360n til å spille i best mulig oppløsning 1080p. Støtter tven min 1080p med komponent kabel? Eller må jeg kjøpe denne VGA kabelen? Så på dennne VGA kabelen på elkjøp og der står det jo kun på pakken at den kjører i 720p. På komponent pakka står det ihvertfall 1080i og 720p. Så er dere sikre på at det blir 1080p med VGA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er best og bruke av  720p og 1080i?

 

Og hva er best og bruke av component kabel eller HDMI kabel fra Xbox 360 til Tvn?

9266955[/snapback]

Kommer nok ganske så sikkert ann på hvordan TV du har.

(er nok sikkert litt individuelt fra TV til TV)

I teorien så burde det ikke være store forskjellen. Har dog hørt at noen synes at 720P ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Ok :)  Og det er nok of bruke component kabelen som følgte med Xboxen? eller er det mye forsjell og kjøpe en HDMI kabel?

9267252[/snapback]

 

Foreløpig er det ingen HMDI-kabel å få kjøpt til 360. Modellene som støtter dette kommer ikke før senere. XCM lager også en HDMI som fungerer på "eldre" 360'er, men etter min viten er ikke denne ute enda.

 

Du får nøye deg med komponent i mellomtiden, som gir bildekvalitet så det holder :)

Lenke til kommentar
Ok :)  Og det er nok of bruke component kabelen som følgte med Xboxen? eller er det mye forsjell og kjøpe en HDMI kabel?

9267252[/snapback]

Viss du får stappet inn HDMI kabelen i 360en er du god :) Viss du ikke har kjøpt 360en i utlandet da for der har vi jo Elite.

9268990[/snapback]

 

hehe :p har sjønt det nå at det kommer med Elite ;)

Men på den Component kabelen, så er det jo en bryter, skal den stå på HDtv da viss eg har koblet i den scarten? men viss eg bruker de løse rød,blå og grønn så trenger eg ikkje tenke på bryteren?

Endret av gas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...