Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor god er du i sengen?


psyches

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt eneste problem er at orgasmen kommer fort om det er lenge siden forrige gang jeg hadde sex. Men det problemet regner jeg med er relativt normalt for alle. Ellers vil jeg skryte litt av meg selv og komme med påstanden at jeg er ganske god i senga. Har skjedd gjentatte ganger at offeret(damen) har fått flere orgasmer enn meg. Så noe riktig må jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Noe dere kan prøve ut og som jeg vet jentene liker, er det å ikke gjøre dere ferdig. Jeg vet det kanskje høres litt søkt ut fra deres ståsted, men for jenta så er det ikke alltid så utrolig viktig at man kommer. Til å begynne med er jo det vanlig praksis, men etterhvert blir det kjedelig å bare "begynne å tafse, klå litt mer, putte tingen i henne og kjør på til det er ferdig." Så legger man seg til å sove som oftest. Kjedelig greier.

 

Vi pleier aldri å gjøre oss helt ferdig. Vi ligger og koser først og gjør det til en kommunikasjonsgreie. Ser på hverandre, koser, prater en del. Sånn at jeg faktisk sjeldent penetrerer henne, og om jeg gjør det, så er det bare litt. Aldri sånn at jeg kommer eller noe. Ofte er det for å unngå at hun blir sår, for det skal ikke alltid så mye til. Og om det skjer, så mister de futten. Og om dette skjer ofte, gang på gang så kan det hende dama mister lysten generelt. Og da sitter du fint i det om du ikke er av den typen som ikke klarer å fornye deg! Men dette skal jeg fortelle dere gir mere gnist og dermed mere sex i hverdagen! ;)

9282973[/snapback]

 

Damn, det må jeg si!

En som kan sakene sine! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er god, og ikke så god. Når jeg virkelig er i humør, så får ikke typen prate på lang stund, eneste han kan si er WOW! Men så kommer de resterende 70 % av tiden der jeg er kun middels. noen sinne (sjeldent, men det hender) kan jeg være rett og slett kjedelig partner i sengen :blush: . Men det blir alltid bra for jeg har en god partner ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...