Gå til innhold

Du vet du har fått for mye å drikke når...

pwned

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du våkner opp dagen etter fylla, og merker at du har en diger kul i panna, rau potetnese, og hoven og blå leppe, men kan ikke huske bæra av hvordan du fikk det.

Skrevet (endret)

Når plutselig noen spør deg om du vil at de skal ringe noen, for å plutselig ligger i en bil på vei hjem :roll:

Edit: leif

Endret av goggen90
Skrevet

Når du våkner dagen etterpå, har ingen ide hvor du er eller hvordan du kom deg dit og tilslutt oppdager at du må gå i to timer i minus 15 grader for å komme deg til en buss.

(ja det har skjedd :p )

Skrevet
Når du våkner dagen etterpå, har ingen ide hvor du er eller hvordan du kom deg dit og tilslutt oppdager at du må gå i to timer i minus 15 grader for å komme deg til en buss.

(ja det har skjedd :p )

9269591[/snapback]

Det må da gå ann å finne noen som kan kjøre deg :p

Skrevet

Når du ringer og sier at du har gått deg bort og ikke finner veien hjem. Så blir du bedt om å beskrive hva du ser rundt deg før du får svaret: "Du? Prøv å gå over veien så skal jeg åpne døra for deg."

(skjedde med en jeg kjenner)

Skrevet

Når man drikker seg drita på hjemmebrent midt på vinteren, for så plutselig bestemme seg for at man skal på russetreffet, men når man kommer opp på stadioen der det pleier å være, så kommer du på at det er mitt på vintern, og russetreffet ikke er før om et halvt år :p

Skrevet (endret)
Har fylleangst

9270259[/snapback]

Når du oppdager at du har grunn til å ha fylleangst :p

9270263[/snapback]

dagen derpå :p og da har du drukket for mye

Edit: sry, leste feil .

Endret av regga
Skrevet

Når man blir vekka i veikanten midt på vinteren av en fyr med hunden, for så å bruke 1 time på å dra til huset man sovnet utenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...