Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

en ålreit stasjonsvogn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei jeg tenkte jeg skulle smelle til med en ny/brukt bil tenkte egentlig noe i retning av toyota avensis eller noe ? noen erfaringer? tenkte kanskje rundt 250-300 000 kan gå litt høyre hvis det jeg får da er mye bedre enn det jeg får til akkurat rundt 300.000 .. så hva sier dere ?

9259021[/snapback]

Avensis er jo helt grei, sikkert trygg mht kvalitet og slikt, men for akkurat den summen der dukker det opp fine brukte Audi A6'er, BMW 5-seriem, MB E-2xx serien, Passat, Vectra, etc etc.

Tenker du ny bil får jo den nye Mondeoen mye skryt, lander sikkert rundt 300 med

enkelt utstyr. Avensis er jo litt uinspirerende... Det er synd Italienerne er litt ujevne

kvalitetsmessig, designmessig er de, se feks http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=106....svl=Hovedbilde

på en annen planet enn avensismakerne...

Lenke til kommentar

Avensis er ett trygt valg, men ingenting ruster så mye som japanske biler ifølge tester jeg har lest(dog husker ikke kilder). Og rustskader koster ofte mere og utbedre enn noe ussle foringer. Noe de fleste glemmer og ta med i bereining av "kvalitet". Anbefaler og prøve en rekke biler! Og lese /spørre etter bruker erfaringer når du finner en aktuell bil.

Lenke til kommentar

Kunne A6 vært noe å se på?

 

Du får nok ikke så mye mindre for pengene enn en avensis, for premiumsmerker synker veldig i pris de første 3 årene, i forhold til avensis ol.

 

Og når det kommer til denne motoren, kombinert med quattro og det interiøret, så mener iallefall jeg at denne gruser Avensis på alle måter. Utenom pålitelighet selvsagt, men så kan man ikke sammenligne med en toyota når det kommer til påliteliget.

Lenke til kommentar
Kunne A6 vært noe å se på?

 

Du får nok ikke så mye mindre for pengene enn en avensis, for premiumsmerker synker veldig i pris de første 3 årene, i forhold til avensis ol.

 

Og når det kommer til denne motoren, kombinert med quattro og det interiøret, så mener iallefall jeg at denne gruser Avensis på alle måter. Utenom pålitelighet selvsagt, men så kan man ikke sammenligne med en toyota når det kommer til påliteliget.

9260350[/snapback]

 

Vet ikke hetl hva jeg skal si jeg, trur ikke det er noen særlig større sjanse for å stoppe med en toyota enn med en ny A6.. Onkern min har kjørt Audi siden 1982 og har A L D R I hatt motorstopp. Han har hatt en del audier siden den gang så vidt jeg har fått med meg da :p

 

Fattern kjører A6, den er jo mye grommere en feks. avensis, på alle måter vil jeg si ;) Har også kjørt avensis, utrolig kjip tralle må jeg si.. Dårlig komfort for penga.

 

men den nyeste A6'en kommer vel fort på rundt 300-500.000 brukt vil jeg tru..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...