Gå til innhold

Tabula Rasa hjelpetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for det fine svaret jeg fikk! :) Jeg må spørre igjen:

 

Kan noen fortelle meg om spillet?! På skikkelig vis, hvordan det fungerer, quests og slikt.

9266279[/snapback]

 

Jeg kan vel forklare.

 

Jeg spiller IKKE Tabula Rada, men min lillebror (head_hunter) spiller jo det. Det er vel litt som wow, med quests etc. men med en ny vri etter det jeg har sett. I stedet for nærkamper, så har de blandet inn mer våpen, så det blir som en blanding av et 3. persons skytespill og Wow.

 

Det er altså min erfaring etter å ha sett litt på min bror spille. Selv liker jeg ikke rollespill, og derfor holder jeg meg vekke ;)

Lenke til kommentar

Er i lvl 8 og er Soldier atm, og spelte ikkje i går.

 

Btw, fekk til å leggje til alle på vennelista (hotkey: N) unntatt Stensvik og Twinleaf. Calivan har eg ikkje lagt til, pga. at eg ikkje har spelt idag. Derfor skal eg spele no. :)

 

Dette spelet var betre enn eg forventa, sidan eg liker meir RPG og strategi enn skytespel. Questane var også gode, imo.

Lenke til kommentar
Hvordan er spillet? Med tanke på lag, spillbarhet osv?

 

Er det noe å gjøre?

 

Fikk betakey. Men er skeptisk.

9270070[/snapback]

 

Hadde du gidda å latt meg få teste kontoen? Er svært nysgjerrig på hvordan dette er. :p

9273205[/snapback]

Jau. Kan gi deg beta key når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Ingame navn: Deman Wellcock :innocent:

 

Er en av de første MMO som jeg spiller, så mye nytt, men er utrolig gøy! Har bare fått spilt noen timer så langt, men kommer til å benytte meg ivrig av betatiden. Har bare kommet til lvl 5 nå, men skal videre i kveld!

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...