Gå til innhold

World of Warcraft lvl 70 og 80? wtf?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min mening er at lvl 70 og 80 og slikt på WoW har ødelagt mye! Likte gamle raide stunder og 60 epics og kanskje 0,5 settet til classene og sånt.

Hva syns dere andre?

9237874[/snapback]

Jeg tror spillet hadde dødd ut uten nye områder og nye levler. Leste på et annet forum. Et MMORPG som ikke utvikles er et dødt MMORPG.

Og hva skal du egentlig gjøre. Du sitter der. Har det beste utstyret. Alle raid-instances er gjort og kanskje perfeksjonert. Du har det beste du kan få og begynner å bli lei pvp. /quit?

Skrevet
Min mening er at lvl 70 og 80 og slikt på WoW har ødelagt mye! Likte gamle raide stunder og 60 epics og kanskje 0,5 settet til classene og sånt.

Hva syns dere andre?

Jeg tror vi har cirka 5 andre tråder som tar for seg dette.

Skrevet
Er det noen som hvet om en FREE Leveling Guild 60-70! =)

9244327[/snapback]

Gjør alle quester du finner. Skip sånne gruppequester du ikke får med deg folk til å gjøre relativt raskt. Guide laget av Gakks ©

Skrevet
Er det noen som hvet om en FREE Leveling Guild 60-70! =)

9244327[/snapback]

Jame's leveling guide, tror den går 60-70 og (?)

Gjest medlem-77217
Skrevet

Vet at dette er en død diskusjon (there is still a little hope tho), men om blizzard bringer tilbake Vanilla, så vil jeg mest sannsynelig fortsette å spille WoW. Ellers går jeg over til enten CS eller AoC.

Skal jeg være ærlig skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de ikke har opprettet det. I denne fasen kan de jo ikke gjøre noe annet enn å tjene penger på det!

Skrevet

Enda mer leveling!... Gud som jeg ble lei av dette etter TBC! :( Dette var nok de første tankene mine når TBC skulle komme ut. Men det virker som TBC har vært en åpning av raid mulighetene som Druid :) Lurer på hva denne Exp Packen vil gi :p

Skrevet

Dette er EN grunn til at jeg ikke soiller wow. Du blir aldrig ferdig, det vil alltid komme nye "exp'er" sån at folk skal fortsette å spille/betale spillet. Nei jeg er en av de som liker å sterve med et spill i 1-3 måneder for der ette å få en herlig følelse av at jeg vunet ALT...

Skrevet

når trenger ikke så mye foran pc og spill wow for at skal kult.

gled meg stor ny exp og lvl 80. Hadde de cap på 70 så vil folk ikke spill tror jeg for det kjekt med ny spells og mer talent poeng osv :)

Skrevet

Jeg slutter den dagen jeg ikke har mer å spille for i wow. Og da snakker jeg ikke end-game pve content som jeg i bunn og grunn gir pokker i og aldri når uansett.

Jeg snakker om gear, nye områder å utforske, reputation grinding som gir rewards etc.

Jeg var møkka lei MC på lvl 60 og setter aldri foten min i det stedet igjen. Og etter TBC er det NULL need to raid for uber gear, så alt er kult:)

Skrevet
Jeg slutter den dagen jeg ikke har mer å spille for i wow. Og da snakker jeg ikke end-game pve content som jeg i bunn og grunn gir pokker i og aldri når uansett.

Jeg snakker om gear, nye områder å utforske, reputation grinding som gir rewards etc.

Jeg var møkka lei MC på lvl 60 og setter aldri foten min i det stedet igjen. Og etter TBC er det NULL need to raid for uber gear, så alt er kult:)

9247766[/snapback]

Amen! :thumbup:

Skrevet

Jeg stokoste meg på lvl 60. Det var gøy og raide nye instancer, og skaffe seg bedre og bedre utstyr. Men en gang jeg fikk vite at man kunne bli level 70 i den neste utvidelsen, mistet jeg all lyst til å spille. Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken? Jeg sluttet dermed med WoW, og hadde en 3 måneders pause før TBC.

Jeg kjøpte TBC, levlet til 70, og synes det var gøy. Nå har jeg raided med guilden min siden februar, og vi står for øyeblikket fast på Lady Vashj. Progress er gøy, fordi karakteren min utvikler seg hele tiden og blir bedre.

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

WoW-accounten min er atter fryst. Blizzard tar fra meg all lyst til å spille hver gang de øker lvl-cappen. Utvidelser er en god idè, vi trenger nye områder/utstyr/instancer hele tiden, men hvorfor i svarte svingende må de sette opp lvl-cappen hele tiden? Det ødelegger hele spillet for min del.

Skrevet

Når jeg hørte at Blizzard høyner level-cappen enda en gang om kun noen få måneder, mistet jeg helt lysten igjen. Hva er vitsen med å løpe rundt i SSC og The Eye, når alt dette arbeidet er forgjeves når WotLK kommer?

9250950[/snapback]

Er minimum 10 måneder til expansion da. Og i tillegg kommer det en ny 25-man før WotLK.

Skrevet
Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken?

Tja, fordi det er gøy? Oppdage nye steder? Når du spiller kun for å skaffe best mulig gear er det på tide med et nytt spill.

Skrevet

Hvis du raider kun for å få nytt gear of briefe med e-peened din så blir det for trist.

Raid fordi det er morsomt. Ville vært temmelig kjedeli å fortsatt vært på level 60 og ikke noen nye instancer.

Å levele å få se nye områder er jp morsomt. Ikke noe poeng med en MMO om du ikke kan forbedre karakteren din over et visst punkt. Levels og nye morsomme utfordringer i raids for the win :w00t:

Skrevet
Hva er vitsen med å fortsette å raide på level 60, når alle mine items blir ubrukelige så fort utvidelsen havner i butikken?

Tja, fordi det er gøy? Oppdage nye steder? Når du spiller kun for å skaffe best mulig gear er det på tide med et nytt spill.

9250974[/snapback]

Raiding > epix !

virker som om folk bare raider for epix og ikke opplevelsen av å ta ned nye bosser og lære nye encounters osv :thumbdown:

epix er bare et lite + til raiding opplevelsen. og burde ikke være det folk er mest opptatt av! men slik kommer det jo aldri til å bli anyways ;) jeg bare drømmer litt høyt her

Skrevet

Nåhja, synes ikke at det var så gøy med 25 man instancer.

Jeg elsket 40 man instancer. Jeg var med i en ganske så god guild noe som gjorde det enda mer gøy. 40 man gjorde ting vanskeligere og morsmmere i mine øyne.

Det var jo litt kjipt at det tar en stund for alle å geare up, men følelsen når 40 personer samarbeider og dreper cthun eller nefarian for første gang skal det litt til for å slå ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...