Yidaki Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Noen som har et råd å gi meg på Overlord. Er kommet til et brett på Understreet, drage nr 2 i spillet, står i midten ca av rommet, rett ved siden av er det en slik sak som åpner dører. Helt inne i hjørnet er det et fuglerede. Hvordan får jeg åpnet denne døren uten at dragen dreper smådemonene mine? Har prøvd å få tak i eggene, men de vil ikke ta dem, er det mulig å ta egg? Plz help meee
BigJaffa Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Eg sleit litt med den eg og... Du må minst ha 25 små demoner som du sender ut der, 12 går på portopneren og resten går på dragen... Trur du trenger ein del i bakhand, eg tapte ein del små demoner på den. Men du har sikkert klart den no Endret 24. august 2007 av BigJaffa
womba Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg løp bare til de 3pengesekkene på andre siden av dragen og tok han alene:) funker fett hvis man står på den trappa som er der og løper fram til dragen angriper. når den angriper går man bokover, så løper man fram når han er nede og slår han i hodet plenty^^, spare my minions:P
Rayline TWB Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Joda womba, det er greit nok å ta dragen etter at du har fått vridd om det hjulet. Men det som er problemet er å få dratt det hjulet med 12 blue minions uten at den slangejævelen spiser alle og enhver....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå