Gå til innhold

Fingerprint stoppet å virke :S


Anbefalte innlegg

Jeg har dette tastaturet: https://prisguiden.no/product.php?productId=25601

 

Feilen skjedde i dag da jeg skulle starte pc'en og da ville ikke fingerprinten lyse rød, og nå vil den ikke lese fingeravtrykket mitt :(

 

Jeg har prøvd å restarte pc'en, ta tastaturet ut av pc'en og plugge den inn igjen, men det funker ikke (fingerprinten bare blinker rødt når jeg plugger tastaturet inn i pc'en igjen.)

 

Og på toppen av det hele har jeg så klart glømt passordet til brukerkontoen min :thumbdown:

 

Noen som har peiling på hva som er feil, og hva jeg kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har dette tastaturet: https://prisguiden.no/product.php?productId=25601

 

Feilen skjedde i dag da jeg skulle starte pc'en og da ville ikke fingerprinten lyse rød, og nå vil den ikke lese fingeravtrykket mitt :(

 

Jeg har prøvd å restarte pc'en, ta tastaturet ut av pc'en og plugge den inn igjen, men det funker ikke (fingerprinten bare blinker rødt når jeg plugger tastaturet inn i pc'en igjen.)

 

Og på toppen av det hele har jeg så klart glømt passordet til brukerkontoen min :thumbdown:

 

Noen som har peiling på hva som er feil, og hva jeg kan gjøre ?

9232139[/snapback]

 

Ok, nytt problem oppstått :(

Skulle bytte tastaturet inn for å få ett nytt, men det gikk ikke :/

Så kjøpte en fingerprint, og tenkte at jeg kunne ha den og det gamle tastaturet :)

(fordi det var den samme, brukte samme programvare)

Men da jeg plugga den i, så skjedde det like mye som den på tastaturet :thumbdown:

Kun lys i dem når jeg tar ledningene ut og plugger dem inn igjen, og etter det blir de mørk og funker ikke.

 

Har prøvd å gå inn i sikkermodus for å prøve å instalere cd-platene til fingerprinten igjen, men sikkermodusen funka ikke akkurat så bra som jeg husket :S

 

Så nå lurer jeg på om noen vet om en eller annen metode for å komme forbi passordet ?

Eller må jeg bare fortsette med å prøve alle mulige forskjellige passord som jeg kan tenke meg at jeg har brukt :hmm: ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...