Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært noen labre runder nå i det siste, men heldigvis virker det som at det er flere enn meg som sliter med det. Holder på 2.plassen foreløpig, men får se hvor lenge det holder seg.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var sesongen over og United gjorde som de som de skulle :)

Så da er det jo bare å hive ut den siste tabellen og gratulere ASKO Old Boys med seieren.

8. plass for min egen del og over 100 poeng opp til seier er ikke godt nok det er helt klart :no:

image2ul3.jpg

Jeg regner vel kanskje at det er flere som har lyst til å gjøre dette igjen når neste sesong starter???

Vi vil da bruke Fantasy league og ikke crazysoccer sitt manager spill, er et par hakk bedre for å si det sånn :)

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Da ble det andreplass på meg. Må si meg fornøyd ettersom jeg hadde en treig start. Det eneste som irriterte meg var at jeg ikke havnet på topp 100. Ble nummer 105.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Skal vi starte på'an igjen til høsten? :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Gleder meg. Ser frem til å knuse Hyrlen (og de fleste andre av dere) igjen :wee:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Må jo ha selvtillit. Seriegull til både mitt og Rafa sitt lag.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hva er egentlig fantasy?

Skrevet

Synes stort sett det meste er bedre med fantasy, alt fra poengsystem til det visuelle, ser jo et par hakk mer profft ut for å si det sånn.

Så når neste sesong er lagt ut på fantasy så vil jeg lage en ny tråd sånn at vi er klare til mer moro neste sesong :)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Da legger vi CS død`?

Håper vi holder koken da, slik at det ikke blir et innlegg i måneden etter jul :p

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

join cs euro edition asap! gidder ikke lage liga å sånt:p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg har lag på Euro Edition. Er med i liga også. Fett hvis dere andre også hiver dere på.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hvilken liga?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

TIA.no. Det er en lukket liga for et annet forum. Men du må bare opprette en for Diskusjon.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...