Gå til innhold

Sopranos sesong 3 - mangler 2 episoder

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettopp sesong 3 av Sopranos. På DVD 1 var det kun 2 episoder, 1. Mr Ruggerio's Neighborhood og 2. Proshai Livushka. Ifølge folderen skal det være 4 episoder på den DVDen. 3. Fortunate Son og 4. Employee of the Month mangler. De tre andre DVDene har de episodene som er angitt i folderen. Har andre opplevd samme problem som meg i det siste?

Jeg har fått pengene igjen siden dette sannsynligvis er en fabrikkfeil (Ja, jeg har testet DVDen på flere DVDspillere), men jeg er jo selvfølgelig interessert i å skaffe meg sesong 3 hvor alle episodene er med. Problemet er at jeg ikke vet hvor mange slike mangelfulle eksemplarer det er ute i butikkene. Hvis det er en fabrikkfeil kan de fleste eksemplarer av Sopranos sesong 3 som er til salgs i et område være mangelfulle.

Dersom noen vet om en butikk hvor de har hele sesong 3, så er det bare å si fra. Helst i Bergen, Oslo eller Stavanger siden det er i disse områdene jeg vil være i de kommende ukene.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Dere har fått en dobbeltsidig DVD, tror jeg. Mener å huske at en av Sopranos-DVD-ene mine er slik.

9562875[/snapback]

At de manglede episodene er på andre siden av DVD-en?

9562952[/snapback]

Ja :p

Snu DVD-en og sett den inni.

9563352[/snapback]

ok takk da gjør jeg det etterpå

• 5 måneder senere...
Alle sesong 3 disk 1 er slik, helt sykt teit...

Snu disken og to nye episoder er der. Idiotisk at diskene ikke er merket "disk 1 disk 2 disk 3 osv." så du bør se at du ser de riktige episodene og.

Ja, helt tydelig at noen har gjort et hastverkarbeid før disse boksene har "gått i trykken"

Dette er amatørsmessig...liker ikke å ha slikt i dvdsamlingen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...