Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg sendte en mail til Absoluttspill.no fordi plutselig så var Collector's Edition til 499,- borte fra nettsiden og byttet ut med standardversjon til 479,- og Limited Edition til 729,-. Lurte da på hva som var greia og dette er svaret jeg fikk

 

"Du får den som heter Coll.edt.

Men den er nå utsolgt. Derfor har vi ikke den i nettbutikken lengere.

 

Legger med en engelsk forklaring på hva som følger med i den du har

bestilt.

 

§ A highly collectable metal display box

o Unique brushed steel and embossed design

o Numbered authenticity hologram

 

§ A Bonus DVD including :

o "The Artefact" : a software application for your PC,

granting users* VIP access to exclusive information and content

o E-goodies : Wallpapers, Screensavers, Windows Icons &

Instant Messenger Avatars

o A selection of the best Assassin's CreedT videos

§ The Assassin's CreedT comic book

 

Jeg syntes det er ganske bra verdi for pengene.:)

Skulle du ønske å bytte til Lim.Edt., som inneholder en Altair figur og

spillet, så skal det også la seg gjøre. Men Lim.Edt. er noe dyrere.

 

Med vennlig hilsen

Jørn-Rudi Bjerkan

AbsoluttSpill.no"

 

Ang. Tegneserieheftet så finnes det scans her - http://www.achieve360points.com/forums/sho...ead.php?t=55017 - Må advare om spoilere ved denne linken.

 

Og jeg så akkurat på absoluttspill.no at de har xbox 360 versjonen på lager :D men ikke ps3, dessverre. hehe

 

Hvilken platform bestilte du til? Det samme skjedde med meg, jeg bestilte når Coll. Edt. var på siden til AS, jeg bestilte da til PS3...

 

Bestilte til x360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så skjønner jeg ikke at du har så mye valg, men det er nå meg! :)

 

 

 

Men, alt dette pratet om at folk har fått spillet tidligere gjør bare at jeg lengter enda mer! Nå hadde jeg liksom innfunnet meg med at spillet ikke kom før om noen dager, men nå må jeg nesten gå å kikke i postkassa hver dag, i håp om at den har kommet tidlig til meg også!?

 

*håpe,håpe*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fikk selv lyst på dette spillet. Men vurderer også ProStreet og COD 4 :dontgetit:

Selv så ville jeg gått for Assassin's Creed (selv om jeg bare har prøvd CoD4 :p) Hvis du ikke skal spille noe særlig på Live.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Bestilte Limited edition hos AS i 1 tiden idag.. Håper jeg får det på torsdag og ikke senere... Det hadde vært krise :S

 

Hvis AS sender ut spillene imorgen, tar det ca 2 dager før man har det i posten da eller? :S

 

 

tar som oftes bare 1 dag ;)

 

Wow!? 1 dag? :O Sweeeeeet :)

 

Håper å ha det på onsdag da :D xD

 

Bare jeg får det på torsdag så er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg startet å spille Assassin's Creed igår, da han har piratkopiert sitt eksemplar til sin Xbox 360. :) Han hevder at det er dritfett, og lever opp til forventingene. ;D

 

Litt digg at AC kommer til uka - men eksamen og da, så det blir en demper for spillgleden... :/

Lenke til kommentar

Spillmagasinet gir spillet 6:

+ Stort, utfordrende, vakkert, variert, underholdende, glimrende kamper, bare det å utforske de godt designede omgivelsene er kjempegøy.

- Innimellom er det litt for vanskelig å bli kvitt vaktene som følger etter deg, kan ikke velge å spille deler av et oppdrag på ny.

Her er anmeldelsen fra TV2:

6.gif

 

Spennende historie

Ubisoft har jobbet hardt for å holde fortellingen om leiemorderen Altairs herjinger under korstogene i 1191 hemmelig, og med god grunn. Riktignok er starten litt treg, men alt i alt er den lange fortellingen spennende, engasjerende og proppfull av overraskelser – jeg skal ikke avsløre noe av den, men kan si så mye som at jeg ble helt hekta og ikke klarte å gi meg.

 

Spillet minner mest om en kombinasjon av «Grand Theft Auto» og «Prince of Persia» - helten er utrolig spretten og du må klare bestemte oppdrag for å komme deg videre, men du kan når som helst utforske den store spillverdenen som du vil. «Assassin’s Creed» byr på tre troverdige, varierte, detaljerte og godt designede tolkninger av byene Jerusalem, Damaskus og Acre, som igjen er koblet sammen av et stort landområde bestående av små landsbyer og annet kos.

 

 

De tre byene byr på alt fra borger til moskeer, ørken til havn, store basarer til små markedsplasser, fattige og rike strøk, og mye, mye mer.

 

 

Nydelig

«Assassin’s Creed» er noe av det flotteste jeg har sett, og i tillegg er både lyden og musikken helt kanon. Altair og de andre figurene både høres og ser ut som ekte mennesker, og de detaljerte omgivelsene er en fryd å rusle eller ri rundt i.

Ved hjelp av dette har utviklerne skapt en skikkelig god stemning, jeg levde meg helt inn i rollen som Altair. Ubisoft har vært ekstremt flinke med å skape følelsen av å styre en ekte person, i en ekte verden, med ekte mennesker.

 

En ny spillhelt

Den hvitkledde helten Altair er en av de barskeste spillfigurene på lang tid. Han er både bresk og arrogant, og beveger seg rundt på en utrolig stilig måte. Spillet benytter nesten samtlige knapper på kontrollen, men styringen er lett å lære seg og når den sitter kommer du til å smile bredt og de som ser på til å måpe.

 

Arkitekturen i byene egner seg perfekt for akrobatiske krumspring, overalt finner du takbjelker og hustak du kan hoppe mellom, bygninger å klatre i, og mye, mye mer. Altair fyker oppover og bortover som om han aldri skulle gjort annet, og bare det å utforske omgivelsene en sann glede. Både på bakkenivå og lenger opp oppdager du hele tiden nye områder, ruter gjennom byen, hemmelige steder, og ting å se på.

 

I tillegg er det, akkurat som i for eksempel «Crackdown, både utfordrende og artig å bestige de høyeste bygningene. Utsikten og ikke minst det heftige, men merkelig trygge hoppet ned er mer enn belønning nok. Hvis du spiller på en litt stor tv kommer det til å kile godt i magen.

 

Edit: Jeg skal oppgradere forsiden her med å blande sammen litt så den er nok ferdig i løpet av dagen

Hilsen trådstarteren

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Vet noen når AS folka slutter på jobb? :p

Bestilte som sagt Limited edition i 13:00 tiden idag.. Men står enda "Ordrestatus: Venter på behandling"..

Vil at de skal få fingen ut å sende det jeg :p vil ha det på Torsdag!! :'(

 

Lurer bare på hvor lang tid det pleier å ta før det skjer noe liksom :p

Lenke til kommentar

Vel da har AS sendt min pakke. Så hvis det går like fort med denne pakken som med de andre har jeg det i morgen senest onsdag.

 

evvan:

Kommer vel litt an på om det er mangen som har sendt bestillinger i helgen og i dag som ligger foran deg i køen. Men du blir sikkert behandlet i morgen og blir sikkert sendt i morgen også hvis dem har det inne på lager.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
Vel da har AS sendt min pakke. Så hvis det går like fort med denne pakken som med de andre har jeg det i morgen senest onsdag.

 

evvan:

Kommer vel litt an på om det er mangen som har sendt bestillinger i helgen og i dag som ligger foran deg i køen. Men du blir sikkert behandlet i morgen og blir sikkert sendt i morgen også hvis dem har det inne på lager.

 

Håper det :) Har det jaffal på lager : Lager....: (21-50 stk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...