HiSpeed Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg har nå store problemer med at Vista "fryser". Jeg får meldingen "Skjermdriveren sluttet å virke, og er nå blitt gjennopprettet". Har en Acer TravelMate C200 med NVIDIA GeForce Go 6200. Jeg har innstallert siste drivere for dette kortet med det hjelper ikke. Noen gode råd om hvordan jeg får oppdatert skjermdriver? Endret 7. august 2007 av HiSpeed
kloningen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Husk at du må ha driveren til DITT KORT , ikke andre kort.
HiSpeed Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Kan ikke finne denne driveren. Har sett hos NVIDIA men kan ikke finne den
L O G I M A N Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Du skal ikke se bort i fra Nvidia har en rekke feil å rette i driverne sine. De har mildt sagt vært håpløse på vista drivere, selv om det begynner å hjelpe nå.
M4cr0s Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Feilmeldinga du beskriver er et gjennomgående problem i en rekke driverversjoner og med både 6, 7 og 8-serien til Nvidia. Skal rettes i nye drivere som kommer. /DFN
L O G I M A N Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Vi får bare håpe Nvidia kan få litt fortgang i detta nå
nih Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Kommet ut vista updates i dag som vistnok skal gjøre noe med dette også.
HiSpeed Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Ikke vet jeg hva som er skjedd men nå er problemet borte
Neddo Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Du kan prøve sidene til acer og sjå om den drivaren hjelper. Her er drivare til pc-en din http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_c200.html
Zarge Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har nå store problemer med at Vista "fryser". Jeg får meldingen "Skjermdriveren sluttet å virke, og er nå blitt gjennopprettet". Har en Acer TravelMate C200 med NVIDIA GeForce Go 6200. Jeg har innstallert siste drivere for dette kortet med det hjelper ikke. Noen gode råd om hvordan jeg får oppdatert skjermdriver? 9224134[/snapback] Jeg har samme problemet, noen som har en løsning på dette?
Zarge Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har nå store problemer med at Vista "fryser". Jeg får meldingen "Skjermdriveren sluttet å virke, og er nå blitt gjennopprettet". Har en Acer TravelMate C200 med NVIDIA GeForce Go 6200. Jeg har innstallert siste drivere for dette kortet med det hjelper ikke. Noen gode råd om hvordan jeg får oppdatert skjermdriver? 9224134[/snapback]
Snabel Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Sleit med å få innstallert driveren til et nytt 8800gts... etter reboot blei bare skjermen svart. Lasta ned en patch som skal øke kompatibiliteten mellom vista og skjermkort/drivere. Har ikke hatt problemet etter dette.....men hva het den patchen igjen da dere
Zarge Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har klagt å fått vekk den flimringen og får nå til å kjøre BR filmer og HD filmer nå :-) ikke i 24hz da, men håper jeg får fikset det og snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå