Gå til innhold

Problem med skjermdriver i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå store problemer med at Vista "fryser".

Jeg får meldingen "Skjermdriveren sluttet å virke, og er nå blitt gjennopprettet".

Har en Acer TravelMate C200 med NVIDIA GeForce Go 6200. Jeg har innstallert siste drivere for dette kortet med det hjelper ikke.

Noen gode råd om hvordan jeg får oppdatert skjermdriver?

Endret av HiSpeed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feilmeldinga du beskriver er et gjennomgående problem i en rekke driverversjoner og med både 6, 7 og 8-serien til Nvidia. Skal rettes i nye drivere som kommer.

/DFN

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg får meldingen "Skjermdriveren sluttet å virke, og er nå blitt gjennopprettet".

Har en Acer TravelMate C200 med NVIDIA GeForce Go 6200. Jeg har innstallert siste drivere for dette kortet med det hjelper ikke.

9224134[/snapback]

Jeg har samme problemet, noen som har en løsning på dette?

Skrevet

9224134[/snapback]

Skrevet

Sleit med å få innstallert driveren til et nytt 8800gts... etter reboot blei bare skjermen svart. Lasta ned en patch som skal øke kompatibiliteten mellom vista og skjermkort/drivere. Har ikke hatt problemet etter dette.....men hva het den patchen igjen da dere :hmm:

Skrevet

Jeg har klagt å fått vekk den flimringen og får nå til å kjøre BR filmer og HD filmer nå :-) ikke i 24hz da, men håper jeg får fikset det og snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...