Gå til innhold

Paintballskudd er det farlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær nå ihvertfall tøff nok til å la noen andre skyte deg 4-5 ganger i ryggen fra samme avstand som du kommer til å bruke da - så du vet hvordan det kjennes :)

 

Kanskje det er helt grei, kanskje du blir rimelig sjokkert over hvor vondt det er.

 

Og for all del; vær obs på at han kommer til å snu seg mot deg. Treffer du ham i øyet fra et par meters avstand så har du blindet ham for livet og virkelig driti deg ut.

Lenke til kommentar
Vær nå ihvertfall tøff nok til å la noen andre skyte deg 4-5 ganger i ryggen fra samme avstand som du kommer til å bruke da - så du vet hvordan det kjennes :)

 

Kanskje det er helt grei, kanskje du blir rimelig sjokkert over hvor vondt det er.

 

Og for all del; vær obs på at han kommer til å snu seg mot deg. Treffer du ham i øyet fra et par meters avstand så har du blindet ham for livet og virkelig driti deg ut.

9223347[/snapback]

 

liker bedre "hemmet synet" siden det bare er snakk om et øye hvis du ikke får split

Lenke til kommentar
Hei jeg skal skyte en venn av meg i ryggen med 10-20 skudd når han sover, han kan være beruset så han vil ikke merke så mye.

Det er ikke direkte farlig det, da tenker jeg på varige men?

 

Ekstraspørsmål: Hvor er billigste pistol og mest effektive, og er det 18års?

 

Til alle skeptikere, bedrevitere, mammadalter, pessimister osv: Ikke skriv her, la meg være vill og leve et fett liv. Kanskje er jeg dust, men isåfall en lykkelig dust!

 

Kan sikkert filme det og youtube'e det

9222499[/snapback]

 

 

Du ber om hjelp til noe som faktisk kan volde endel skade. Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...