Gå til innhold

Spørsmål om PSU i Artic Cooling Silentium T1


Anbefalte innlegg

Eg har planar om å investere i ny hardware, og har eit sterkt ønske om å fortsetje å bruke mitt trufaste AC Silentium T1-kabinett. Dette fordi eg er særs nøgd med kor stille dette kabinettet er, og sjølvsagt fordi eg då slepp å bruke pengar på eit nytt kabinett.

 

Spørsmålet er då; kor "tung" hardware kan eg forvente at PSUen i dette kabinettet vil drive? I kabinettet står ein (ikkje-utskiftbar) Seasonic 350W (450W peak) PSU. Dei nøyaktige spesifikasjonane til PSUen finst her.

 

Oppsettet eg planleggjer å byggje består av Core 2 Duo E6550, 4x1GB PC6400 DDR2, GeForce 8800GTS 320GDDR3, eit par SATA-diskar og eit lydkort. Eg har ingen planar om å overklokke.

 

I følge denne PSU-kalkulatoren vil dette oppsettet krevje rundt 300W, dog eg er klar over at dette resultatet må takast med ei lita klype salt. Kva trur folket? Orkar Silentiumen min enno ei oppgradering, eller må eg sende den med første fly til fyllinga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten samme oppsett, bare dårligere skjermkort og T2 kabbis, og det er ikke noe problem. Jeg skal ikke si om ditt oppsett vil fungere eller ikke, men det som er helt sikkert er at når powresuplyet belastes såppas mye som det gjør, så går viftene til poweret ganske heftigt, og det er brått ikke så veldig "stillegående" bkabinett lenger.

Lenke til kommentar

Eg valde å kjøpe meg eit Antec P180-kabinett med ein Antec Phantom 500W PSU i staden for å stappe nyePCen inn i det gamle Artic-kabinettet. Med andre ord har denne tråden utspelt si rolle for min del, men den kan kanskje vere til nytte for andre som lurer på kor heftig HW dei kan putte inn i Articen sin? :)

Lenke til kommentar

Jeg vil si 80 - 90% av samlet watt benytter +12v .

Før (P3) CPU fra +5v - Nå elle CPU +12v

Før (AGP) 3.3/5v og +12v (relativt jevnt fordelt mellom de ) - Nå PCI-E gfx kort all effekt fra +12v (selv om det tas fra pci-e powerbus).

 

I og med at disse komponentene er de som vil trekke mest watt i et high end oppsett har så og si all vesentlig effekt blitt "flyttet" over til +12v rail .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...