Gå til innhold

Ny mobil, Nokia / Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er i desperat nød etter en ny mobiltelefon, i og med at jeg ikke har kjøpt en selv på fire år, og bare fått mobiler fra venner som har gått ut på datoen, og derfor lurer jeg på om noen har noen forslag på hva jeg skal kjøpe?

 

Jeg vil helst at den ikke skal koste over 2000 kr (noe jeg synes er ganske så dyrt) og jeg vil veldig gjerne at jeg skal kunne ha mp3 ringelyd eller noe sånt ;)

 

Aller helst Nokia, men Sony Ericsson går også

Endret av torilg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg er i desperat nød etter en ny mobiltelefon, i og med at jeg ikke har kjøpt en selv på fire år, og bare fått mobiler fra venner som har gått ut på datoen, og derfor lurer jeg på om noen har noen forslag på hva jeg skal kjøpe?

 

Jeg vil helst at den ikke skal koste over 2000 kr (noe jeg synes er ganske så dyrt) og jeg vil veldig gjerne at jeg skal kunne ha mp3 ringelyd eller noe sånt ;)

9220807[/snapback]

 

Du sier dessverre ikke så mye om hva slags telefon du er ute etter. I og med at det eneste kriteriet du har er "mp3 som ringelåt", burde det meste egentlig duge. For eksempel kunne du jo sett på noen litt eldre modeller - si Sony Ericsson K610i eller noe slikt? (Jeg griper egentlig litt i luften her, siden jeg ikke skjønner hva du egentlig vil ha).

 

//Torgeir

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...