Gå til innhold

Gratis internett for alltid?


Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg har ikke mottatt regning fra min internett leverandør på 2 år, så nå lurer jeg på om jeg må si ifra, eller bare fortsette å late som ingenting? Hvis det går f.eks 3 år til før noen oppdager feilen, risikerer jeg da å få regbing for bruk av internett i 5 år? Det er jo DE som har gjort en feil og ikke sendt meg faktura så.... hva mener dere? Kan jeg nekte å betale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom noen oppdager det vil det nok dukke opp en regning for noen år med internett ja.

 

Edit: nei, du kan ikke nekte å betale. Dersom jeg ikke husker feil foreldes et slik krav etter 3 år. Dvs at de bare kan kreve etterbetalt for 3 år.

Endret av mar
Lenke til kommentar
Heisan!  Jeg har ikke mottatt regning fra min internett leverandør på 2 år, så nå lurer jeg på om jeg må si ifra, eller bare fortsette å late som ingenting? Hvis det går f.eks 3 år til før noen oppdager feilen, risikerer jeg da å få regbing for bruk av internett i 5 år? Det er jo DE som har gjort en feil og ikke sendt meg faktura så.... hva mener dere?  Kan jeg nekte å betale?

9217103[/snapback]

3 års foreldelses-frist på slike ting ja....sikker på at mammaen din ikke har betalt ? Ville kontaktet dem ,kjipt å få regning på 3 års forbruk..

Lenke til kommentar
Hmm, mener å huske at dette skjedde med en tidligere forumbruker? han hadde ikke betalt på noen år og fikk en regning på 20k eller lignende.. Kan ikke det stemme? ;p

9230505[/snapback]

Husker jeg leste den tråden.

 

Han måtte bare betale regningen sin, hvis jeg ikke husker feil. Og det med tre års foreldelses frist, så vil vel det si at du må betale for de 3 siste årene hvis noen skulle finne det ut da ^^ Ikke sånn att alle regningene plutselig forfaller 3 år etter at den første skulle vært sendt :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...