rvenes Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Erstatter Chess sin forsikring vann skader på mobil? Telefonen min ser ut som eit akvarie inni displayet, det mangler bare fisker. Telefonen var i jakken min som falt i vannet mellom båten og brygga... fikk fiska den oppigjen men det var jo alt for seint. Trur dere minnekortet og sim kortet er ødelagt også?
L4r5 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Dekker den forsikringa tyveri så kan du jo si den er stjålet i stedet for
Cowboystrekk Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Dekker den forsikringa tyveri så kan du jo si den er stjålet i stedet for 9216191[/snapback] Isåfall begår du en straffbar handling, for at noe skal være et tyveri må du anmelde det til politiet først (ihvertfall slik med alle forsikringer jeg har vært borti). Ville ikke anbefalt å levere falsk anmeldelse for å svindle til seg noen forsikringskroner, når man kanskje kan få dem allikevel litt ut ifra hva som egentlig skjedde da den falt i vannet.
Øystein T. Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Dekker den forsikringa tyveri så kan du jo si den er stjålet i stedet for 9216191[/snapback] Eventuelt ikkje, då det er forsikringssvindel. Det er berre til å lese gjennom forsikringsavtalen, der står det kva forsikringa dekker. Det er jo eit uhell i all forstand, so kan jo hende.
rvenes Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Nei, dei dekka vist ikkje dette. høh, der mista dei meg som kunde, vil uansett over på telenor dekning her.
Alastor Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Telenor sin dekker heller ikke vannsøl og slike skader etter hva jeg kan huske? Forsikringer kjøpt i butikk dekker forøvrig slike skader.
busch Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Telenor sin forsikring dekker om det er 3 parts person inni bildet. Dette vil si om du blir tyttet så tlf faller i vannet og det ikke er din skyld så skal den dekke det. Om jeg ikke tar helt feil her ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå