Christeven Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) det kommer nok forhåndsbestilling på nyåret vil jeg tro. når lanseringsdatoen nærmer seg. er jo enda litt tid til den kommer. har forhåndsbestilt fra spaceworld for ca 4 uker siden Endret 23. oktober 2007 av Christeven
Spillorakelet Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 det kommer nok forhåndsbestilling på nyåret vil jeg tro. når lanseringsdatoen nærmer seg. er jo enda litt tid til den kommer. har forhåndsbestilt fra spaceworld for ca 4 uker siden Bestilte vel selv i min egen butikk for snart 1 år siden :-)
Mr. President Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Anbefaler Absolutspill.no! De sender en eller to dager før release sånn du garantert får det dagen spillet er ute, er du heldig får du det dagen før release, det har hendt med meg flere ganger - bare hos absolutspill.no
Zarachas Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det er jo 18 års grense på spillet så¨vidt jeg vet hehe... Hvordan får de overholdt det over internet? Vil ikke ha kids i spillet Neida bare fleiper....
Christeven Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) Det er jo 18 års grense på spillet så¨vidt jeg vet hehe... Hvordan får de overholdt det over internet? Vil ikke ha kids i spillet Neida bare fleiper.... fodi man må bruke et visa kort eller lignende for å betale spilletiden, altså ikke game cards. man må være 18+ for å eie et slikt kort. Endret 12. november 2007 av Christeven
Powerbeyond Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Det lureste er nok å plukke opp spillet når det kommer på hyllene, da er du sikra og få det på release dato. Er ofte sånn at hvis man forhåndsbestiller så får du det et par dager senere. Skal man ha mammut må man forhåndsbestille i USA, og da får du US version, noe som er litt teit.
Swiffer Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Blir det ikke mulig å kjøpe spillet online og laste det ned direkte? mente jeg leste noe om det? Kanskje litt off topic, men shit au
Atomics Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Blir sikkert mulig med slikt innen 2009/2010, men til da må du nok mest sannsynligvis i butikken for å skaffe AOC, med mindre Funcom lager sin egen nettjeneste eller oppretter samarbeid med Valve sin Steam. Enten så må du kjøpe i butikken, eller vente på at det er gammelt nok at de bare gir det ut på nettet.
Christeven Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5512 bestill i vei
Crispin Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition?
Spillorakelet Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Tror ikke det er bekreftet noen CE enda men så fort dette skjer vil nok de fleste ta imot CE pre orders. Jeg får en unasett ;-)
Kultom Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet hvor man kan bestille collectors edition? Ikke bekreftet i Europa enda. Men tar nok ikke så lang tid.
Andre88no Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 noen som vet om man får sånn bonus mount og bags hvis man forhåndsbestiller hos spaceworld eller ebgames her i norge? eventuelt andre butikker som har det?
Kultom Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Ikke enda dessverre. Men vi krysser fingra å håper på at det kommer hit og. Men det er opp til Eidos egentlig, siden det er de som står for publiseringa av spillet. Koster jo ikke funcom noe mer å legge til slikt for oss i Europa, men er ikke sikkert Eidos vil bruke penger på slikt her borte.
Spillorakelet Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ekstra ting som mounts,etc kommer også til Norge men ingenting er avklart enda. Jeg gir besked så fort EBGames/Gamestop får en bekreftelse værtfall..
Kultom Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Nydelige greier, håper vi får AoC CE og. Vil ha det mappet.
Christeven Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ekstra ting som mounts,etc kommer også til Norge men ingenting er avklart enda.Jeg gir besked så fort EBGames/Gamestop får en bekreftelse værtfall.. supert om du gjør det
Spillorakelet Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Sendte akkurat en mail til min AoC kontakt hos Eidos for å høre om han visste noe mer om pre order bonuser og CE utgaver. Får nok svar i løpet av et par dager.
teaspoon Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 fodi man må bruke et visa kort eller lignende for å betale spilletiden, altså ikke game cards. man må være 18+ for å eie et slikt kort. Nei man må ikke være 18+ for å eie ett "ekte" visa kort. Men jeg håper at FC får hindret fjortissene å spille. Blir sikkert mulig med slikt innen 2009/2010, men til da må du nok mest sannsynligvis i butikken for å skaffe AOC, med mindre Funcom lager sin egen nettjeneste eller oppretter samarbeid med Valve sin Steam. FC har allerede nedlastingstjeneste på sitt nåværende MMO, så ser ikke noe i vegen med at de skal kunne ha det på AoC heller. Det bør heller ikke være noe problem å inngå avtale med andre leverandører i dette markede som f.eks. Microsoft, D2D e.l. Håper å se en slik løsning senest til sommeren.
Kultom Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det er nok ikke noe problem for FC å legge det ut på nettet, men det ligger vel i at Eidos eier rettihetene (slik jeg har forstått det) til å distribuere spillet, og har dermed sikkert skaffet seg en avtale med Funcom om å vente et par månder før de kan legge ut spillet for nedlastning. Som deg håper jeg også på en slik løsning i løpet av noen månder, er selv utrolig dårlig på å ta vare på DvDer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå