Gå til innhold

Skate demo ute no!

clinton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på om man må velge triks på forhånd,eller om man bare gjør et triks så må resten gjøre det samme.

Håper man må velge før man begynner

Skrevet (endret)

Fillern også :( Buder ikke demoen være ute nå? Må ha meg det når det kommer.. Paul Rodriguez er med også, har skateboard plata hans :p

Endret av Kennern
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Kommer aldri demoer i helgene, så mandag er sannsynlig.

9300237[/snapback]

Det har kommet demoer i helgene før iallefall. I fjor kom jo THP8-demoen lørdag, 21. oktober.

Det er med andre ord lov til å håpe, men det hører vel til sjeldenhetene at demoer kommer i helgene, ja.

Skrevet
Kommer aldri demoer i helgene, så mandag er sannsynlig.

9300237[/snapback]

Det har kommet demoer i helgene før iallefall. I fjor kom jo THP8-demoen lørdag, 21. oktober.

Det er med andre ord lov til å håpe, men det hører vel til sjeldenhetene at demoer kommer i helgene, ja.

9300974[/snapback]

Når jeg tenker meg om kom vel Splinter Cell-demoen også på en lørdag.
Skrevet

er en fin trailer den på markedplace også ja..men anbefaler på det varmeste den i HD på linken over.

noen som har hørt noe om en senere utgivelse av spillet til 360 i europa? er mye snakk om 21.sept i europa og 12.sept i usa/canada.

Skrevet
Er ikke det Ps3? mener jeg har hørt at det skulle komme på Xbox360 først som skulle komme den 23 August.. hmmm.. :/

Hvis det er til PS3 only, hvorfor i all verden har ingen påpekt det før nå i denne tråden? ;)

Skrevet (endret)
Er ikke det Ps3? mener jeg har hørt at det skulle komme på Xbox360 først som skulle komme den 23 August.. hmmm.. :/

9303281[/snapback]

Hva med å bare lese artikkelen jeg linket til, eller er det for vanskelig for deg?

Alt du trenger å vite står KLART og TYDELIG forklart der.

Endret av BTK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...