Gå til innhold

Killswitch Engage til Norge 8/10 ?

MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fortsatt en liten stund til, så får vente i spenning. Kan sikkert bli bra liv om de faktisk skal spille der!

Skrevet (endret)

Fikk mail fra Rockefeller i dag om diverse konserter utover høsten, og Killswitch Engage var en av de. John Dee, 8. oktober. 250 for billetten (230 + bill. avg. 20,-)

18 års aldersgrense :)

Endret av bazukh
Skrevet
For deg, muligens, og alle andre under 18 som ville på den konserten, men veldig kos for oss som kan kjøpe øl der inne :wee:

9242829[/snapback]

Hvis jeg skal dit så blir det vel for å treffe flere folk fra et forum :hmm: siden jeg ikke er så KE fan, men er jo en opplevelse også da.

Skrevet
Fikk mail fra Rockefeller i dag om diverse konserter utover høsten, og Killswitch Engage var en av de. John Dee, 8. oktober. 250 for billetten (230 + bill. avg. 20,-)

9242027[/snapback]

TAKKER! OG BUKKER! :dribble:

You made my day punk! Prøv å gjett hvem som skal på John Dee den 8. oktober? :D

9246543[/snapback]

Og gjett hvem som ikke er gammel nok :(

Skulle vært slike regler at hvis man tar med en voksen, så har folk over 16 lov :lol:

Skrevet
For deg, muligens, og alle andre under 18 som ville på den konserten, men veldig kos for oss som kan kjøpe øl der inne :wee:

9242829[/snapback]

Er så veldig enig med deg der :]

Skrevet

Gjett om jeg gleder meg! Leit at de under 18 ikke kommer inn. Men det selges tross alt øl der :p Fint å være over 18 ja :p Håper det blir like bra som Stone Sour og Staind!

Skrevet

9242027[/snapback]

Og jeg har bestilt billetter til oss. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Skal dit selv med 2 kamerater, bestilte billettene for noen dager siden. Gleder meg som et ville helvete :D! Og ja takk gud for 18 års grensa.

Skrevet
Og ja takk gud for 18 års grensa.

9400025[/snapback]

Enig. Jeg frykter endel 14år gamle emos ville havnet på konserten om den ikke eksisterte.

9401557[/snapback]

Ja, hadde vel vært helt forferdelig? Har vel like mye rett på musikken de som deg?

Skrevet
Ja, hadde vel vært helt forferdelig? Har vel like mye rett på musikken de som deg?

9401577[/snapback]

14-åringar har kun rett på pølse i brød med bringebær.

JA TIL GLOBAL 20-ÅRSGRENSE!

Skrevet
Ja, hadde vel vært helt forferdelig?

9401577[/snapback]

Korrekt.

Har vel like mye rett på musikken de som deg?

Nei. :)

provosert enda?

9415674[/snapback]

Nope, lar meg ikke provosere av trolling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...