smunii Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hvor er det lurt og spørre om folk vil sponse en cs 1.6 clan med war server? viss du vil sponse clanen med en war server kontakt SmacH på mirC: #[Lifestyle @ QuakeNet, eller PM meg her.! -Smunii aka SmacH-
neadii Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Hvorfor vil noen sponse dere isteden for alle de hundrevis av personene som er mye bedre enn dere? Edit: Nice med idlebots der inne. Endret 4. august 2007 av neadii
steinar2000 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Tror nok du må prøve litt hardere. Hvem vil egentlig sponse en klan som ingen (?) har hørt om?
hiper Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Spill, bli god og vinn noen cuper/lans. Vips der står sponsorene i rekke og rad Eller om dere vil satse litt så kan du spørre morra di om du kan få støvsuge huset noen ganger i uka for noen kroner så kjøper du ws etter 2 uker Endret 5. august 2007 av hiper
neadii Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Spill, bli god og vinn noen cuper/lans. Vips der står sponsorene i rekke og rad 9209839[/snapback] Hvis du ikke er profesjonell gamer kommer sponsorne aldri til deg. Du må oppsøke dem. Det aller enkleste om du trenger f. eks. VT er å finne noen som sponser mot idle og #channen til personen i L/Q-bot-welcomen din. Samme gjelder for BNC og hjemmesider (kodet i webspell). Warserver er vanskeligere å finne.
hiper Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Tenk deg om nå, vinner du noen store lans som eX.dk/.no osv eller cuper som clanbase. Da er du professjonell gamer.
neadii Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Og det tror du smunii har gjort eller kommer til å gjøre?
joa92 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Hvor er det lurt og spørre om folk vil sponse en cs 1.6 clan med war server? viss du vil sponse clanen med en war server kontakt SmacH på mirC: #[Lifestyle @ QuakeNet, eller PM meg her.! -Smunii aka SmacH- 9208752[/snapback] Jeg tror det er en ide å kansje si litt om dere/klanen. Har jo ingen info her? Skills dere er, lenge dere har spilt, aktivt eller ikke, osvosv .. -Joachim!
hiper Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Og det tror du smunii har gjort eller kommer til å gjøre? 9211615[/snapback] Vanskelig for meg og svare på da jeg vet 0 om 1.6 miljøet
Admin'c Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Dere må nok ha noen meritter på lista, hvis ikke er dere nok mer kunder for selskapene som må betale for serverene.
smunii Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 Her har dere litt info om clanen vår: Består av 6 medlemmer, både gutter og jenter. Klanen har snart vert oppe i 1 år. Vi ligger på midh i skills. Vi spiller minst 3 pcwer til dagen. og det er en av grunnene til at vi søker war server, så vi kan ha pcw på!. Vi trener litt i lag, men har ingen war server enda en grunn til hvorfor vi søker det. (skal du vite mer PM meg) Håper dette hjalp litt mer -Smunii-
neadii Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Ingen bryr seg om skills og antallet pcw'er dere spiller daglig. Meritter er det viktigste.
Reeve Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Her har dere litt info om clanen vår: Består av 6 medlemmer, både gutter og jenter. Klanen har snart vert oppe i 1 år. Vi ligger på midh i skills. Vi spiller minst 3 pcwer til dagen. og det er en av grunnene til at vi søker war server, så vi kan ha pcw på!. Vi trener litt i lag, men har ingen war server enda en grunn til hvorfor vi søker det. (skal du vite mer PM meg) Håper dette hjalp litt mer -Smunii- 9214448[/snapback] Det har absolutt null og niks å si. Det som teller er resultater! og jeg mener gode resultater, i tillegg til en god manager som vet hvordan man kan skaffe seg slikt. Mitt tips er å skrape sammen nok penger til 12 månederes mbit.no server, for å så spleise på den. (det blir ikke så mye på hver)
hiper Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Ja det blir ikke så veldig mye på hver om dere spleiser på en 12Mnd ws: 3600/6= 600kr. Edit: Om dere vil satse så burde dere ha råd til 600kr på et år, kutt ut en brus i uka og tjener inn det. 12*52= 624 Endret 6. august 2007 av hiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå