Gå til innhold

sponse war server.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det lurt og spørre om folk vil sponse en cs 1.6 clan med war server? :hmm:

viss du vil sponse clanen med en war server kontakt SmacH på mirC: #[Lifestyle @ QuakeNet, eller PM meg her.!

-Smunii aka SmacH-

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor vil noen sponse dere isteden for alle de hundrevis av personene som er mye bedre enn dere?

Edit: Nice med idlebots der inne.

Endret av neadii
Skrevet (endret)

Spill, bli god og vinn noen cuper/lans. Vips der står sponsorene i rekke og rad :)

Eller om dere vil satse litt så kan du spørre morra di om du kan få støvsuge huset noen ganger i uka for noen kroner så kjøper du ws etter 2 uker :thumbup:

Endret av hiper
Skrevet
Spill, bli god og vinn noen cuper/lans. Vips der står sponsorene i rekke og rad :)

9209839[/snapback]

Hvis du ikke er profesjonell gamer kommer sponsorne aldri til deg. Du må oppsøke dem.

Det aller enkleste om du trenger f. eks. VT er å finne noen som sponser mot idle og #channen til personen i L/Q-bot-welcomen din. Samme gjelder for BNC og hjemmesider (kodet i webspell). Warserver er vanskeligere å finne.

Skrevet
Hvor er det lurt og spørre om folk vil sponse en cs 1.6 clan med war server? :hmm:

viss du vil sponse clanen med en war server kontakt SmacH på mirC: #[Lifestyle @ QuakeNet, eller PM meg her.!

-Smunii aka SmacH-

9208752[/snapback]

Jeg tror det er en ide å kansje si litt om dere/klanen. Har jo ingen info her? Skills dere er, lenge dere har spilt, aktivt eller ikke, osvosv ..

-Joachim!

Skrevet
Og det tror du smunii har gjort eller kommer til å gjøre?

9211615[/snapback]

Vanskelig for meg og svare på da jeg vet 0 om 1.6 miljøet :)

Skrevet

Her har dere litt info om clanen vår:

Består av 6 medlemmer, både gutter og jenter.

Klanen har snart vert oppe i 1 år.

Vi ligger på midh i skills.

Vi spiller minst 3 pcwer til dagen. og det er en av grunnene til at vi søker war server, så vi kan ha pcw på!.

Vi trener litt i lag, men har ingen war server enda en grunn til hvorfor vi søker det.

(skal du vite mer PM meg)

Håper dette hjalp litt mer

-Smunii-

Skrevet
Her har dere litt info om clanen vår:

Består av 6 medlemmer, både gutter og jenter.

Klanen har snart vert oppe i 1 år.

Vi ligger på midh i skills.

Vi spiller minst 3 pcwer til dagen. og det er en av grunnene til at vi søker war server, så vi kan ha pcw på!.

Vi trener litt i lag, men har ingen war server enda en grunn til hvorfor vi søker det.

(skal du vite mer PM meg)

Håper dette hjalp litt mer

-Smunii-

9214448[/snapback]

Det har absolutt null og niks å si.

Det som teller er resultater! og jeg mener gode resultater, i tillegg til en god manager som vet hvordan man kan skaffe seg slikt.

Mitt tips er å skrape sammen nok penger til 12 månederes mbit.no server, for å så spleise på den. (det blir ikke så mye på hver)

Skrevet (endret)

Ja det blir ikke så veldig mye på hver om dere spleiser på en 12Mnd ws:

3600/6= 600kr. :)

Edit: Om dere vil satse så burde dere ha råd til 600kr på et år, kutt ut en brus i uka og tjener inn det. :) 12*52= 624 :cool:

Endret av hiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...