Gå til innhold

- På vei mot Hornindalsrokken -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flotte bilder!

tror kanskje du har boosta saturation pittelitt for høyt på begge bildene, men det er kanskje bare min skjerm, hvem vet :p

9208213[/snapback]

 

Nei, like jævlig her :!:

 

Edit: På brobildet likte jeg at fargene kom godt fram i fremste del, og at rokken i bakgrunn var fargesløs, slik at det ikke blir motivet.

 

Elvebildet ble kanskje litt for kraftig.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Hm, har kameraet ditt virkelig eksponert på den måten der, eller har du brukt noen HDR triks? Synes rett og slett at bildene virker kunstige og lite livaktige. Spesielt legger jeg merke til "auraen" rundt tretoppene på det første bildet -- det tar seg rett og slett ikke ut. Jeg må blinke og dobbeltsjekke at det ikke er øynene mine det er noe galt med når jeg titter.

 

Generelt tror jeg bildene dine var et godt utgangspunkt, men jeg synes du har avlivet motivet. Får en følelse av å se på et utstoppet dyr, eller en voksdukke, eller noe sånt.

 

Ble kanskje litt krasst det her, men nå er jeg ærlig iallfall :ph34r:

Lenke til kommentar
Hm, har kameraet ditt virkelig eksponert på den måten der, eller har du brukt noen HDR triks? Synes rett og slett at bildene virker kunstige og lite livaktige. Spesielt legger jeg merke til "auraen" rundt tretoppene på det første bildet -- det tar seg rett og slett ikke ut. Jeg må blinke og dobbeltsjekke at det ikke er øynene mine det er noe galt med når jeg titter.

 

Generelt tror jeg bildene dine var et godt utgangspunkt, men jeg synes du har avlivet motivet. Får en følelse av å se på et utstoppet dyr, eller en voksdukke, eller noe sånt.

 

Ble kanskje litt krasst det her, men nå er jeg ærlig iallfall  :ph34r:

9209827[/snapback]

 

Det er ofte slik med HDR ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...