Gå til innhold

Hero class: Death Knight

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat at death knight er den første hero classen som kommer neste expanison.

Pakken introduserer også spillets første helteklasse, nemlig Death Knight. For å skape en slik figur må du først møte flere krav, så det virker ikke som hvem som helst kan bli Death Knight sånn helt uten videre.

Noen som vet hva man slags krav det snakkes om her?

Eller mere info om death knight :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke ideen. Det blir bare enda mer sprik mellom folk av samme klasse, og har du ikke klart å jobbe deg opp til å bli hero, får du mange færre muligheter også.. Virker som ting kommer til å bli enda midnre tilgjengelig for casuals.

Skrevet (endret)

Først av alt. Man forandrer ikke charactheren/klassen sin til en Hero Class. På level 80 gjør man en Quest-line. Når denne er fullført har man muligheten til å lage en NY characther. Denne charactheren kan være en Hero Class.

I begynnelsen vil man kun ha tilgang til Death Knight. Når man lager en Death Knight characther starter man på level 70 istedet for level 1.

Senere vil flere Hero classes være tilgjengelig via andre Quest Lines.

Disse Hero Classene er ikke i nærheten av de hero-classene man snakket om for 2 år siden. Disse er individuelle klasser.

Edit:

Death Knight ability:

Unholy Embrace

Instant Cast. 5 min cooldown.

Target is embraced by a silhouette of darkness for 6 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute.

Endret av zbegra
Skrevet
Først av alt. Man forandrer ikke charactheren/klassen sin til en Hero Class. På level 80 gjør man en Quest-line. Når denne er fullført har man muligheten til å lage en NY characther. Denne charactheren kan være en Hero Class.

I begynnelsen vil man kun ha tilgang til Death Knight. Når man lager en Death Knight characther starter man på level 70 istedet for level 1.

Disse Hero Classene er ikke i nærheten av de hero-classene man snakket om for 2 år siden. Disse er individuelle klasser.

Edit:

Death Knight ability:

Unholy Embrace

Target is embraced by a silhouette of darkness for 6 seconds, corrupting any healing spells and effects cast upon or currently affecting the target to cause damage for 50% of their healing potential instead of restoring health. Any damage shields cast upon or currently affecting the target will also be instantly consumed, dealing 50% of their absorption potential in damage. Once afflicted with Unholy Embrace, the target cannot be afflicted with Unholy Embrace again for 1 minute.

9203211[/snapback]

Hvor har du fått den infoen? :)

Skrevet

Edit:

Death Knight ability:

Unholy Embrace

9203211[/snapback]

Hvor har du fått den infoen? :)

9203405[/snapback]

http://www.gamespot.com/news/6176111.html?...estnews;title;0

http://www.worldofwarcraft.com/wrath/faq.xml

etc.

Skrevet
[1:32] Now they're talking about the death knight in earnest. It will act as both a tank and a DPS class. You can tank with a two-handed weapon or by dual-wielding; "no wussy shields needed here."
Skrevet
Denne exp. packen fikk meg til å quitte wow for godt.

Ny cap og ny class = snakkes.

9204420[/snapback]

Fordi?

9204451[/snapback]

Fordi han simpelthen ikke orker å levle til lvl 80. Derfor.

Skrevet

Liker ikke helt ideen med Death Knight. Tror på mange måter at det kommer til å ødelegge spillet litt. Når man når lvl 80 nå så blir første tanken REROLL DEATH KNIGH !11oneoneone.

Skrevet

Folk har profetisert ting som "ødelegger spillet" siden 2003 (ja, før spillet kom ut), men det er nå 9 millioner aktive kontoer, så hva får deg til å tro at akkurat DK kommer til å ødelegge spillet, hvis ingenting annet har klart det?

Skrevet

Hvis jeg har fortsått riktig så er DK en class akkurat som mage. Jeg liker mage, tross alt derfor jeg spiller det. Men vil jeg pwne trynet på en lvl 80 DK eller blir "vanlige" classes bare lol i forhold? Innen 1 mnd med WoftLK kommer alle til å løpe rundt som DK.

Har jeg i det hele tatt forstått rett?

Skrevet
Hvis jeg har fortsått riktig så er DK en class akkurat som mage. Jeg liker mage, tross alt derfor jeg spiller det. Men vil jeg pwne trynet på en lvl 80 DK eller blir "vanlige" classes bare lol i forhold? Innen 1 mnd med WoftLK kommer alle til å løpe rundt som DK.

9204769[/snapback]

Det blir det samme som når horde fikk loladin, alliance shaman.

"OMG! EVERY1 IS LIEK SHAMAN'N STUFF LOL EVERYONE R DRAENEI GAME IS R RUINEd!1!11!".

Jeg så ikke mye til det. Spillet fortsetter som før, med like mange gnomes /dwarfs / humans / undeads / trolls / orcs / night elves / taurens.

Skrevet (endret)

9204769[/snapback]

"OMG! EVERY1 IS LIEK SHAMAN'N STUFF LOL EVERYONE R DRAENEI GAME IS R RUINEd!1!11!".

Jeg så ikke mye til det. Spillet fortsetter som før, med like mange gnomes /dwarfs / humans / undeads / trolls / orcs / night elves / taurens.

9204887[/snapback]

jepp.

man levle en characther til 80 for å lage en death knight. dette alene vil føre til at folk blir knyttet til sin main, mange velger å ikke rolle en death knight siden de allerede har brukt mye tid på å levle opp sin main.

men mange kommer nok til å ha en Death Knight alt.. noe som kan være en stor fordel med tanke på å finne tanks til 5-mans

Endret av zbegra
Skrevet

9204769[/snapback]

9204887[/snapback]

Nei, i forhold til den relativt korte tiden er det nå en veldig stor andel bloodelves på vår realm.

Og når folk igjen skal rerolle går det også som oftest i bloodelves.

On topic:

Jeg har mast om Death Knights lenge, men dette blir feil.

Hva er greia med at alliance skal få Death Knights?

Faen meg helt tullete det her.

Skrevet
men mange kommer nok til å ha en Death Knight alt.. noe som kan være en stor fordel  med tanke på å finne tanks til 5-mans

9205028[/snapback]

Vi får se.

Egotrip-warriorene pleier som oftest å skrike som små unger med en gang noen truer posisjonen dems som tank i spillet.

Skrevet (endret)

Hardcore-folket kommer selfølgelig til å starte ny lvl1 char for å lage seg DK alts :)

Ganske mange blir vel nødt til å gjøre det uansett, siden rase-kravet sikkert blir veldig smalt. Blir nok en liten flokk med lvl1 human/bloodelf paladins som løper rundt og powerlevler i sine respektive starting-areas når WotLK går live tenker jeg ^^

Edit: "når WotLK går live" blir vel kanskje litt feil å si... Begynner vel å powerlevle med en gang rase- og klassekrave blir mer eller mindre offisielle.

Endret av Rata101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...