Gå til innhold

Akkurat kjøpt wii. trenger anbefallinger av spill


P0nduz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red steel, beste FPS til wii, noen liker det, andre liker det ikke, noen hater det, andre elsker det, selv elsker jeg det.

mens jeg er lei FPS på pc og hater FPS med vanlige konsoll kontroller er Red steel drit kult, har samme type 2 player som Golden eye, og kan spille om til 4 stykker.

 

Resident Evil 4 Wii edition, mitt favoritt spill til wii. 20++ timer skytespill, med VELDIG god replay value.

 

Zelda Twilight Princess, fin fint eventtyr spill der du for brukt Wiimote mye.

Lenke til kommentar

Må bare si Zelda igjen etter som du ikke har gått for det enda :) Storkoser meg med dette spillet.

 

EDIT:

 

Men egentlig syns jeg ikke du skal kjøpe føler enn de 3 spillene du har nevnt. Har du for mange blir det ikke så du setter like stor pris på de... bare ett tips :)

Endret av JV
Lenke til kommentar

Red steel er ikke perfekt, men absolutt verdt 199 kroner.

 

Om du liker heseblesende og kjappe/urealistiske arcade-bilspill er Excite Truck jævlig grisefett. Har spilt mye herlige 2 player-spill der.

 

Kororinpa er også en noe oversett juvel. Enkelt og greit ett klinkekulerullespill.

 

 

NB: Hvis du ikke skaffer deg Zelda gråter Jesus! :!:

Lenke til kommentar
NB: Hvis du ikke skaffer deg Zelda gråter Jesus!  :!:

9202598[/snapback]

 

Ikke bare gråter han, men han ruller seg rundt 4 ganger mens han slår seg selv i hodet med nærmeste stein.

9202613[/snapback]

 

 

Zelda er jo konge bra? Går jeg glipp av noe hær, eller snakker dere stygt om Zelda? :ph34r:

9203065[/snapback]

 

Pssh, den dagen jeg snakker stygt om Zelda må man legge meg inn på nærmeste galehus. :ph34r:

Lenke til kommentar
skal jo også selvsagt ha zelda , men hvem kjøper wii uten og kjøpe det?

 

takker for alle svar:)

9204442[/snapback]

men hvem kjøper det for og spille det, ikke jeg hvertfall. For jeg har det og har såvidt rørt det jeg :blush: eller har spilt 10 timer da.

Edit: Snakker da om dårlige Zelda TP

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Smaken er som baken, den er delt, ikke noe feil i å være hedning :p

 

Neida, bare tulla litt da. Liker du ikke Zelda liker du ikke Zelda, slik er det bare. Skjønner ikke hvorfor mange skal leke korstogfarere her på forumet og "konvertere" folk til sine synspunkt.

 

Når det gjelder spill kan jeg anbefale f.eks Zelda, Godfather og Red Steel. Red Steel har fått mye ufortjent slakt, faktisk et ganske OK spill med grei underholdning i seg. Vil mye heller fraråde folk å kjøpe Call of Duty 3 til noen konsoll, værre møkker skal du lete lenge etter i mine øyne.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Godfather har har utnyttet wiimoten veldig bra. digger og holde dem og ta finishmoves :p Elrs så må jeg anbefale Zelda for de som vill være med på et "eventyr" med fine brett, smooth grafikk og genialt gameplay.

Trur grunnen til at jeg ikke spiller Zelda er fordi jeg er redd for og spille det for mye og bli avhengi :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...