Leifi93 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 jeg har en 44 mage, som jeg har ikke har spillt på en stund, og tenker å lage 49 twink av, men jeg føler jeg har vokst ifra navnet mitt, som er gankse teit egenltig: Svinpaaskogn Så det jeg lurte på, går det an å få bytta navn på noen måte?
username882 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Ikke hvis du ikke har noe ulovlig i nicket (mot blizzard's regler) eller at du møter på en fryktelig snill GM, noe jeg aldri har gjort..
Entity extraction Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Nei, det går nok ikke. Du må enten ha et navn som bryter med reglene. Eller så må du migrere og sørge for at en char med samme navn finnes der du migrerer.
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Eller du må ha et nick med merkelige tegn som jeg hadde. jeg hadde "ü" i nicket mitt. Dette var et problem for CT-raid etc...og folk som skulle sende mail til meg etc... Det var ikke noe problem å få byttet "ü" ut med en "y". Men jeg byttet jo bare ut 1 bokstav i nicket mitt, og ikke hele nicket.
Leifi93 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 kansje d går hvis jeg sier at en venn av meg har samme nicket, og at jeg synes det ble litt dumt å hete det samme, så jeg ville bytte?
frisyre Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Hvis dere har samme nick spiller dere evt. på hver deres realm, siste "personen" som bryr seg om det er GM Men uansett, en venn av meg har også prøvd å bytte. Han kalte seg Elfpriest (night elf priest haha) i de dager han spilte, han ble faktisk omtalt på Blizzard's forum om dårligste in-game navn :!: Han fikk aldri byttet. Endret 3. august 2007 av frisyre
Frohman Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) http://wow-europe.com/en/policy/namingp2.html#p Partial or Complete SentencesThis category includes names which: Consist of multiple (generally more than 2) words strung together to create partial or complete sentences (i.e. Inyourface, Welovebeef, Howareyou) (does not apply to Guild names) If a player is found to have such a name for their character or pet, he/she may: Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via the online ticket system Be given a warning Be temporarily or permanently suspended from the game Du får satse på at dette går. Gjør dem oppmerksom på at navnet ditt består av en setning på norsk, og legg deg flat og si du ikke var klar over at det ikke var lov. Hvis du innrømmer det, så kan det hende du ikke får en advarsel en gang. Endret 3. august 2007 av Okstad
Paulex Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Her er en som har lest seg opp på regler etter tråden sin. Hehe
Leifi93 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 http://wow-europe.com/en/policy/namingp2.html#p Partial or Complete SentencesThis category includes names which: Consist of multiple (generally more than 2) words strung together to create partial or complete sentences (i.e. Inyourface, Welovebeef, Howareyou) (does not apply to Guild names) If a player is found to have such a name for their character or pet, he/she may: Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via the online ticket system Be given a warning Be temporarily or permanently suspended from the game Du får satse på at dette går. Gjør dem oppmerksom på at navnet ditt består av en setning på norsk, og legg deg flat og si du ikke var klar over at det ikke var lov. Hvis du innrømmer det, så kan det hende du ikke får en advarsel en gang. 9200030[/snapback] tenk om jeg får bann da?
MrLee Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg tviler sterkt på det. Blizzard er generellt sett snille og med mindre det tilhører en av de mer grove, rasistiske eller ellers værstingkategoriene, tror jeg ikke du bør ha nevneværdige problemer
Zepticon Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg raporterte meg selv, og fikk en warning på e-mail etterpå... Fikk også byttet navn som jeg ville...
Flacid Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 du får nok ikke ban av å hete svinpaaskogn. værre med "bangaminmor" "pultelærern" elns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå