Gå til innhold

Kjøpt Panasonic 42PX74E, samme som PX70 vel.. ?


Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig kjøpt tv, og jeg slo til med en 42PX74E på Expert. Selger sa at forskjellen på PX70 og PX74E er at med PX74E følger det med fot, noe PX70 IKKE hadde med. Ble veldig skeptisk til dette, og spurte om han var HEEELT sikker på det? Jada, bare spør Elkjøp sa han... Er det virkelig sant?

 

Uansett, jeg betalte 13999,- for TV'en, sikkert ingen super pris, men helt ok.

 

Så, det er vel akkurat samme TVen som PX70... ? Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg endelig kjøpt tv, og jeg slo til med en 42PX74E på Expert. Selger sa at forskjellen på PX70 og PX74E er at med PX74E følger det med fot, noe PX70 IKKE hadde med. Ble veldig skeptisk til dette, og spurte om han var HEEELT sikker på det? Jada, bare spør Elkjøp sa han... Er det virkelig sant?

 

Uansett, jeg betalte 13999,- for TV'en, sikkert ingen super pris, men helt ok.

 

Så, det er vel akkurat samme TVen som PX70... ? Eller?

9195830[/snapback]

 

Følger med fot, kjøpte min PV70 til 11995 hos elprice. De spanderte frakt på meg å ;)

Lenke til kommentar

Expert er noen ordentlig luringer... hadde en skikkelig salgskåt selger som mente PX74 var "storebroren" til PV/PX70 og det var ikke måte på.

 

Uten at han egentlig kunne påpeke ordentlig nøyaktig hva som utgjorde forskjellen.

 

Heldigvis hadde jeg is i magen å gikk hjem og forhørte meg her inne på forumet, gikk på Elprice dagen etter å kjøpte PV70 til 11.995,- og angrer ikke et sekund på hverken det eller at jeg sparte 2k.

 

Nå står den på foten som fulgte med, men etterhvert så kommer den opp på veggen.

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig kjøpt tv, og jeg slo til med en 42PX74E på Expert. Selger sa at forskjellen på PX70 og PX74E er at med PX74E følger det med fot, noe PX70 IKKE hadde med. Ble veldig skeptisk til dette, og spurte om han var HEEELT sikker på det? Jada, bare spør Elkjøp sa han... Er det virkelig sant?

 

Uansett, jeg betalte 13999,- for TV'en, sikkert ingen super pris, men helt ok.

 

Så, det er vel akkurat samme TVen som PX70... ? Eller?

9195830[/snapback]

 

Hej.

Jeg var selv ved at købe et 42PX74E i Expert. Her fortalte sælgeren mig at det var en 100 Mz, og at der er indbygget digital tuner i fjernsynet. Da jeg kom hjem, fandt jeg ud af at det ikke er et 100 Mz, men at der er digital tuner i.

 

Er der nogen der ved om der er digital tuner i PX 70?

Lenke til kommentar

Hva mener du med 100 Mz ? 100 Megahertz? 100 Hz? Isåfall, det er 100 Hz oppdateringsfrekvens på panelet, men prosessoren gjør ikke bilder om til 100hz. Og ja, det er digital tuner i både PX70 og PX74.

 

Til dere andre, var forresten på Expert, og la ut om hvordan jeg hadde blitt lurt til å tro at det ikke fulgte med fot på PX70. Han fortalte at han var helt enig, og at forskjellen ligger i tuneren, som visstnok skulle være dobbelt så kraftig som i PX70. Tar det med en god håndfull salt, men han møtte med på halvveien, og jeg fikk igjen 1000 kr. Så jeg betalte 13000 for TVen til syvende og sist. Helt ok.

Lenke til kommentar
Hva mener du med 100 Mz ? 100 Megahertz? 100 Hz? Isåfall, det er 100 Hz oppdateringsfrekvens på panelet, men prosessoren gjør ikke bilder om til 100hz. Og ja, det er digital tuner i både PX70 og PX74.

 

Til dere andre, var forresten på Expert, og la ut om hvordan jeg hadde blitt lurt til å tro at det ikke fulgte med fot på PX70. Han fortalte at han var helt enig, og at forskjellen ligger i tuneren, som visstnok skulle være dobbelt så kraftig som i PX70. Tar det med en god håndfull salt, men han møtte med på halvveien, og jeg fikk igjen 1000 kr. Så jeg betalte 13000 for TVen til syvende og sist. Helt ok.

9213988[/snapback]

 

Hej igen. Det er mig der skrev forkert, det er selvfølgelig 100 Hz jeg mente.

Lenke til kommentar
Tuneren faktisk. Altså - DET ER INGEN FORSKJELL! Men nok om det, du har fått en pris du er fornøyd med, og en tv du er fornøyd med :). Det er jo det aller viktigste!

9221916[/snapback]

 

Det er greit, men han fortalte at Panasonic sin kundeservice også ville ha forklart meg at det var akkurat samme TV, men visstnok at hans leverandør hadde fortalt han noe annet. Av en eller annen grunn trodde jeg på han, han virket troverdig.

 

Men jeg gir faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...