Gå til innhold

de løper mye fortere en meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg spiller en del hide'N'seek, å uansett hvordan lag jeg er på løper de andre fortere en meg.. CT'en skal jo løpe fortere en T'en fordi CT har kniv, men T'en løper i fra meg selv om jeg har kniv?

Takk for alle svar :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Skrevet

Neida dette er jo kjent. Sett fps_max til 40 så skal du se du løper dobbelt så fort som om du har den på 500 ^^

På hide and seek, så tyr jeg til 50 fps jeg :D

De vet enten om dette, eller så sitter de ikke med 100 fps som deg?

Skrevet
Neida dette er jo kjent. Sett fps_max til 40 så skal du se du løper dobbelt så fort som om du har den på 500 ^^

På hide and seek, så tyr jeg til 50 fps jeg :D

De vet enten om dette, eller så sitter de ikke med 100 fps som deg?

9200663[/snapback]

det verste av alt var faktisk det funka :ohmy:

TUSEN TAKK :D

Skrevet

Hvordan kan det være slik at du springer fortere ved å skifte FPS'en? Regner med at det fungerer også uten Hide'N'Seek?

100 FPS betyr jo 100 bilder i sekundet, og setter du de ned til 40, så kjøres det 40 bilder i sekundet, istedenfor 100. Alt skjer jo på et sekund, så hvorfor kan du springe fortere ved å sette ned FPS'en?

Skjønner ikke helt :hmm:

Skrevet

Nei ikke spør meg. Fant det ut en gang jeg var i developermode og satt fps til 300, syyykt hvor sakte man plutselig sku springe!?

Kanskje noe for de som ikke klarer fjellhoppet på nuke. Bare å sette fps til 40 og hoppe over da xD

Skrevet (endret)
Hvordan kan det være slik at du springer fortere ved å skifte FPS'en? Regner med at det fungerer også uten Hide'N'Seek?

100 FPS betyr jo 100 bilder i sekundet, og setter du de ned til 40, så kjøres det 40 bilder i sekundet, istedenfor 100. Alt skjer jo på et sekund, så hvorfor kan du springe fortere ved å sette ned FPS'en?

Skjønner ikke helt :hmm:

9200820[/snapback]

nei, ikke jeg heller, men det funka, bare test selv :D

men uansett så er jo ikke fjell hoppet noe problem, bare strafe i luften så går det uten noe stress:D

Endret av Raedon
Skrevet
Nei ikke spør meg. Fant det ut en gang jeg var i developermode og satt fps til 300, syyykt hvor sakte man plutselig sku springe!?

Kanskje noe for de som ikke klarer fjellhoppet på nuke. Bare å sette fps til 40 og hoppe over da xD

9201002[/snapback]

ja, men det går jo ikke ann å spille med det, det hakker jo :hrm:

Skrevet

jaja, men for de som ikke klarer. På hide and seek kan du bare sette noen enkle binds på "fps_max 40" og "fps_max 100" så når du nærmer deg han du skal knive trykker du knappen for 100 fps ^^ eeaasy :D

bind "mouse1" "+attack;fps_max 100"

bind "space"(annet om du hopper der da xD) "fps_max 40"

Skrevet
Sry for off - topic, men er hide and seec når terroristene skal gjemme seg på etter eller annet map, og banen blir svart og ct skal lete etter terror folka?

9204145[/snapback]

? :hmm:

Skrevet (endret)

De har jo helt klart bedre joggesko Stian. :)

Ja... Og "terror folka" kan bli til ting som lamper, sofaer, planter, høyballer, steiner o.l som passer til mappet

9205093[/snapback]

Det går ihvertfall ikke ann der jeg spiller og jeg spiller en del Hide N' Seek med trådstarter.

Endret av Stones_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...