Raedon Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 hei, jeg spiller en del hide'N'seek, å uansett hvordan lag jeg er på løper de andre fortere en meg.. CT'en skal jo løpe fortere en T'en fordi CT har kniv, men T'en løper i fra meg selv om jeg har kniv? Takk for alle svar
Raedon Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 for alle gjør det, mine kompiser sier også det, uans server....
b-real Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Helpsomer Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Neida dette er jo kjent. Sett fps_max til 40 så skal du se du løper dobbelt så fort som om du har den på 500 ^^ På hide and seek, så tyr jeg til 50 fps jeg De vet enten om dette, eller så sitter de ikke med 100 fps som deg?
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Neida dette er jo kjent. Sett fps_max til 40 så skal du se du løper dobbelt så fort som om du har den på 500 ^^ På hide and seek, så tyr jeg til 50 fps jeg De vet enten om dette, eller så sitter de ikke med 100 fps som deg? 9200663[/snapback] det verste av alt var faktisk det funka TUSEN TAKK
Danny Boy Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Hvordan kan det være slik at du springer fortere ved å skifte FPS'en? Regner med at det fungerer også uten Hide'N'Seek? 100 FPS betyr jo 100 bilder i sekundet, og setter du de ned til 40, så kjøres det 40 bilder i sekundet, istedenfor 100. Alt skjer jo på et sekund, så hvorfor kan du springe fortere ved å sette ned FPS'en? Skjønner ikke helt
Helpsomer Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Nei ikke spør meg. Fant det ut en gang jeg var i developermode og satt fps til 300, syyykt hvor sakte man plutselig sku springe!? Kanskje noe for de som ikke klarer fjellhoppet på nuke. Bare å sette fps til 40 og hoppe over da xD
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 (endret) Hvordan kan det være slik at du springer fortere ved å skifte FPS'en? Regner med at det fungerer også uten Hide'N'Seek? 100 FPS betyr jo 100 bilder i sekundet, og setter du de ned til 40, så kjøres det 40 bilder i sekundet, istedenfor 100. Alt skjer jo på et sekund, så hvorfor kan du springe fortere ved å sette ned FPS'en? Skjønner ikke helt 9200820[/snapback] nei, ikke jeg heller, men det funka, bare test selv men uansett så er jo ikke fjell hoppet noe problem, bare strafe i luften så går det uten noe stress:D Endret 3. august 2007 av Raedon
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Nei ikke spør meg. Fant det ut en gang jeg var i developermode og satt fps til 300, syyykt hvor sakte man plutselig sku springe!? Kanskje noe for de som ikke klarer fjellhoppet på nuke. Bare å sette fps til 40 og hoppe over da xD 9201002[/snapback] ja, men det går jo ikke ann å spille med det, det hakker jo
Helpsomer Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 jaja, men for de som ikke klarer. På hide and seek kan du bare sette noen enkle binds på "fps_max 40" og "fps_max 100" så når du nærmer deg han du skal knive trykker du knappen for 100 fps ^^ eeaasy bind "mouse1" "+attack;fps_max 100" bind "space"(annet om du hopper der da xD) "fps_max 40"
Mr. Fiskum Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Sry for off - topic, men er hide and seec når terroristene skal gjemme seg på etter eller annet map, og banen blir svart og ct skal lete etter terror folka?
Raedon Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Sry for off - topic, men er hide and seec når terroristene skal gjemme seg på etter eller annet map, og banen blir svart og ct skal lete etter terror folka? 9204145[/snapback] ?
vStyle Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Ja... Og "terror folka" kan bli til ting som lamper, sofaer, planter, høyballer, steiner o.l som passer til mappet
Stones_ Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) De har jo helt klart bedre joggesko Stian. Ja... Og "terror folka" kan bli til ting som lamper, sofaer, planter, høyballer, steiner o.l som passer til mappet 9205093[/snapback] Det går ihvertfall ikke ann der jeg spiller og jeg spiller en del Hide N' Seek med trådstarter. Endret 4. august 2007 av Stones_
vStyle Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Har du IP til en Hide N' Seek server der man ikke kan gjøre seg om til ting?
Mr. Fiskum Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 ok det var ikke det jeg troddde det var da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå