Gå til innhold

Hva synes dere om siden min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker frames. :no:

 

Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt.

 

Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen).

 

Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. :)

 

All I can say is: http://htmldog.com

 

Begynn her ( http://www.htmldog.com/guides/htmlbeginner/ ), og jobb deg nedover.

 

Lykke til.

 

Edit.

 

Foruten det hadde jeg satset på å lage en side i lysere farger (i.e mye hvitt). Mørke sider er generelt sett mye vanskelige å få til.

 

Edit2.

 

Fjern dette.

 

Tar gjerne oppdrag på webdesign hvis du trenger hjemmeside

 

(Not trying to be mean, just saying it like it is.)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Du bruker frames. :no:

 

Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt.

 

Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen).

 

Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. :)

 

 

 

Frames, PHP, CSS, Tables osv

Hva er vitsen med CSS og feks PHP når siden er SÅ enkel og fyllt med Yalla

 

Du nevner bedre kontroll

 

Det er ingen ting på denne siden som er ute av kontroll

 

Jeg vet god at FRAMES er "ut" Det har det vært siden Netscape dominerte nettlesermarkedet av den enkle grunn at den gangen taklet ikke mange nettlesere frames.... og etter dette har mange webdesignere hatet frames

 

Er egentilig mot frames selv, men en og annen IFRAME eller, KAN fungere om det ikke blir for mye tull med framesene og innhold

 

Nå var jeg mer ute etter hva folket synes om selve designet og ikke hva som ligger under "vis kilde"

 

Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk

 

Om man tar betalt, da er jeg helt enig!

Da MÅ koden være ryddig. Men, kravet til css, PHP og annet kommer helt ann på sidens layout og innhold mener nå jeg.

 

Hva er vitsen med css på et par disko kuler?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du bruker frames. :no:

 

Så sant du ikke har gått til anskaffelse av en tidsmaskin og reist tilbake til midten av 90-tallet, er ikke dette akseptabelt.

 

Du bruker tables som layout. (Jeg refererer igjen til tidsmaskinen).

 

Ellers hadde jeg satset på CSS i egen fil, for bedre orden. :)

 

 

 

Frames, PHP, CSS, Tables osv

Hva er vitsen med CSS og feks PHP når siden er SÅ enkel og fyllt med Yalla

 

Du nevner bedre kontroll

 

Det er ingen ting på denne siden som er ute av kontroll

 

Jeg vet god at FRAMES er "ut" Det har det vært siden Netscape dominerte nettlesermarkedet av den enkle grunn at den gangen taklet ikke mange nettlesere frames.... og etter dette har mange webdesignere hatet frames

 

Er egentilig mot frames selv, men en og annen IFRAME eller, KAN fungere om det ikke blir for mye tull med framesene og innhold

 

Nå var jeg mer ute etter hva folket synes om selve designet og ikke hva som ligger under "vis kilde"

 

Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk

 

Om man tar betalt, da er jeg helt enig!

Da MÅ koden være ryddig. Men, kravet til css, PHP og annet kommer helt ann på sidens layout og innhold mener nå jeg.

 

Hva er vitsen med css på et par disko kuler?

9203865[/snapback]

 

Beklager, jeg prøver bare å hjelpe/være konstruktiv. :whistle:

 

Så lenge dette var et prosjekt kodet på 10 minutter var jeg ikke så opptatt av css og php... mere hvordan siden så ut sånn rent estetisk

 

Greit, let me rephrase myself: Estetisk sett minner siden om toalettet fra filmen Trainspotting. (1,2)

 

Det at du kun var ute etter kritikk på design, er ikke noe du har spesifisert før nå, i.e, hvordan skulle jeg vite det?

 

Så lenge siden ikke validerer hos W3C mener jeg personlig at den ikke holder mål. Hva som ligger under panseret, ergo kode, teller like mye som utseende i mine øyne.

 

Hvis du liksom er klar over hvor jævlig det er å bruke frames, hvorfor gjør du dette da? Er du klar over hvor mye tid og krefter du kan spare på å sette deg inn i litt mer moderne webutvikling?

 

Hva er vitsen med css på et par disko kuler?

 

Jeg gjentar: Layout lages med divs og css. Ikke tables. Ergo er ikke CSS'en tilstede kun for "diskokulene" dine, men for base-layouten på siden.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...