Gå til innhold

Hva var deres siste spillkjøp?


deusex

Anbefalte innlegg

Kan ikke se et slikt tema her inne, dog kan det hende jeg er blind. Så ikke skyt meg om en slik tråd allerede er oppe.

 

Anyways, hadde vært kult å høre hvilke spill dere har kjøpt de siste dagene/ukene/månedene. Dette gjelder hovedsaklig for konsoller (iom at dette er på konsollforumet), men kan jo forsåvidt nevne pc-spill og. Hadde og vært kjekt om dere nevnte hvor dere kjøpte det, til hvilken konsoll og til hvilken pris.

 

Jeg kan jo begynne. I det siste har jeg hamstret meg en del PS2-spill, som jeg har funnet billig rundt omkring. Hovedsaklig på play.com og blahdvd:

 

Psychonauts (til PS2. Fant denne perlen i tilbudskurven på Elkjøp. 99 kr)

The Warriors (til PS2. Bestilt på play.com. Er på vei i posten. Rundt hundrelappen for spillet på play)

Okami (til PS2. Fikk i bursdagsgave)

Metroid Prime 2: Echoes (til GC. Har ener'n, så må nesten ha toer'n. Tror jeg betalt rundt 160 kr for det på play.com)

Shenmue 2 (til Xbox. Vant auksjon på qxl. Betalte vel 150 kr for det)

 

Sikkert noe mer, men det er nå det jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi hoi! Slike tråder er artige:)

 

 

Kjøpte meg 3 spill for 2 uker siden:

 

- Metal Gear Solid: Twin Snakes (GC):

 

4'eren er jo på vei og jeg har mistet mine gamle MGS spill så jeg måtta bare starte på nytt igjen. GC versjonen er utrolig kul ift. original versjonen, mtp. oppgradert grafikk og "cutscenes".

 

- MGS 2: Sons of Liberty NTSC:

 

NTSC versjon pga. US maskin. Spillet blir jo også oppskalert så er ikke til å klage på det:) Trengte dette for å fortsette samlingen og dette er det MGS spillet som jeg har spilt minst. Kjøpte Substance til xbox, men den forbanna 360'en støtter det ikke:p

 

- MGS 3: Snake Eater NTSC:

 

Us versjon her også...Gleder meg til å starte igjen. Stund siden jeg har fullført det:)

 

Og så kjøpte jeg 2 stk spill idag også:)

 

- Killzone NTSC (ps2)

 

Killzone fikk jeg aldri prøvd(gadd aldri), men nå er jeg så hypet på Killzone 2 at jeg bare må fullføre 1'eren :)

 

- Harvest Moon: Boy & Girl (PSP):

 

Harvest Moon er knallspill og jeg brukte utrolig mange timer på Ps1 spillet:D Dette er et spill jeg kan bruke på jobben når det er lite å gjøre;)

Kjøpte det også fordi broren min skal til Nice & mauritsius så da kan han jo spille på flyet:p

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Hmm.. Må vel bli

 

Guitar Hero 2 - 360 til 699 hos expert..

Halo 2 - 360 til 99 i tilbudsdunk hos expert.. Hadde aldri Xbox så.. :)

Amped 3 - 360.. noe tilbud greier på nett.. :p Lyst på et enkelt og simpelt spill hvor man slipper å tenke.. det ga amped 3 meg... :)

 

Før de 3 er det vel Sonic og Exite truck til Wii.. :)

Lenke til kommentar

The Darkness fra VGP for noe med 400,-

R6 Vegas fra Ebgames for 599,-

Kjøpte Darkness fordi det så bra ut og hadde en fengende historie og ny vri på FPS.

R6 var mest pågrunn av coop offline, men det falt ikke i smak hos kompisene så da startet jeg online og angrer ikke.

Begrunn svarene deres elrs blir denne stengt.En annen lignende tråd ble det :)

Lenke til kommentar

Forza Motorsport 2: Trenger vel ikke si mye om denne. Lovin' it! :p

Collin McRea DIRT: Skuff skuff skuff...

Resident Evil 4: Wii Edition: Himmel og hav som jeg gleder meg til denne dumper ned i postkassa. Venter på at absoluttspill.no skal få det inn på lager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...