Gå til innhold

Sunbeam Rheobus


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Graver opp denne igjen jeg...

 

Jeg er i ferd med å kjøpe meg et Lian Li 6077 kabinett og vil ha viftestyring som ser smooth ut. Den siste revisjonen av Rheobus ser ikke ut i tåka, og jeg lurer derfor på om noen har prøvd å montere den i de medfølgende frontdekslene på et Lian Li kabinett.

 

Ettersom alt annet blir supersmooth i front på dette kabinettet hadde vært fryktelig surt med denne nye fronten på Sunbeam Rheobus.

Lenke til kommentar
Graver opp denne igjen jeg...

 

Jeg er i ferd med å kjøpe meg et Lian Li 6077 kabinett og vil ha viftestyring som ser smooth ut. Den siste revisjonen av Rheobus ser ikke ut i tåka, og jeg lurer derfor på om noen har prøvd å montere den i de medfølgende frontdekslene på et Lian Li kabinett.

 

Ettersom alt annet blir supersmooth i front på dette kabinettet hadde vært fryktelig surt med denne nye fronten på Sunbeam Rheobus.

Jeg har akkurat samme kabinett og har kjøpt den viftestyringa men sliper heldigivs å bruke den. Jeg vasket den med rødsprit og det ble helt strøkent. :thumbup:

Lenke til kommentar
Så godt som helt lik, den du også kan gjøre er selvsagt og bruke en av blindpanelene som følger med kabinettet og sette mot sunbeamen, merke av og borre samme hull og flytte alt over, det ville jeg gjort hvis jeg skulle brukt den.

Hvilket fører oss tilbake til det opprinnelig spørsmålet. Noen som har gjort det? Eventuelt et annet spørsmål - er det nok festeplass i et originalt deksel til at dette funker? Rheobus'en trenger vel et feste i bakkant så vidt jeg skjønner.

 

Snakket med en kar fra Microplex som mente at det ville bli vanskelig.

 

Takk for at du tar deg tid til å svare! :)

Lenke til kommentar

Dersom du tar og "renskjærer" et blindpanel slik at du bare har en aluminiumsplate, kan du feste den på rheobus'en ved å ta av knottene og løsne mutterene under dem. Deretter er det bare å montere platen som var et blinddeksel foran, feste det hele med mutterne og trykke på plass knottene.

 

Dette forutsetter naturligvis at du først har boret hull i blinddekselet.

Lenke til kommentar
Dersom du tar og "renskjærer" et blindpanel slik at du bare har en aluminiumsplate, kan du feste den på rheobus'en ved å ta av knottene og løsne mutterene under dem. Deretter er det bare å montere platen som var et blinddeksel foran, feste det hele med mutterne og trykke på plass knottene.

 

Dette forutsetter naturligvis at du først har boret hull i blinddekselet.

Hmm... Ok.

 

Får vel bestille en og prøve da. Skal poste litt info om dette når jeg får satt i gang. (Har ikke bestilt kabinettet enda heller, så det kan ta et par-tre uker)

 

Takk for gode svar folkens.

 

Et annet spørsmål - finns det ferdig dører med sidevindu til PC6077? Kan ikke se at dørene de har på microplex har oppført 6077 som kompatibelt med de dørene de har. (Jeg vet, man kan alltids mekke selv, men jeg er ingen case-modder.)

Lenke til kommentar
Et annet spørsmål - finns det ferdig dører med sidevindu til PC6077? Kan ikke se at dørene de har på microplex har oppført 6077 som kompatibelt med de dørene de har. (Jeg vet, man kan alltids mekke selv, men jeg er ingen case-modder.)

Dette passer, har det selv til akkurat samme kabinett :yes:

Fett. Da skal jeg sjekke ut den. Skal på tur til Oslo i Helgen, så da løper jeg innom Digital Impuls og tar en titt på det der. (Skal ha det sorte kabinettet.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...