4588pkdkrikue5c Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Heisann, Skal kjøpe Nokia N73 og har et microSD kort. Det står imidlertid at den støtter miniSD, er dette det samme?
Chivas Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Heisann,Skal kjøpe Nokia N73 og har et microSD kort. Det står imidlertid at den støtter miniSD, er dette det samme? 9188512[/snapback] ...eeh, nei.
Kontorstol Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Micro SD er mindre enn mini SD... Edit: Leif Endret 1. august 2007 av Kontorstol
>Jonas< Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Micro SD er mindre enn mini SD... Edit: Leif 9188750[/snapback] Stemmer. MicroSD har overtatt navnet til det som i starten het Transflash, og som er på størrelsen med neilen på pekefingen din. MiniSD er vel dobbelt så stort og større en det også vel.. Endret 1. august 2007 av >Jonas<
kjeklulf Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 De fleste nyere telefoner støtter vel både MiniSD og MicroSD som må brukes med et adapter.
genser Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) De fleste nyere telefoner støtter vel både MiniSD og MicroSD som må brukes med et adapter. 9189833[/snapback] Alle SD støtter MiniSD og MicroSD via adapter. Alle MiniSD støtter også MicroSD via adapter. De fleste nyere telefoner støtter kun MicroSD. Endret 1. august 2007 av arehei
kjeklulf Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Du har selvsagt rett. Hadde akkurat sittet og fiklet med en eldre telefon som hadde MiniSD-inngang men adapter og MicroSD-kort. Av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at det var den nye telefonen min jeg hadde fiklet med.
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) Men denne adaptoren, får jeg den på elkjøp eller noen elektrobutikker? Må jeg bestille er det strengt tatt billigere med nytt minnekort. Kan dem ikke sende det som A-Post? Endret 2. august 2007 av steffenz
FJERNET111 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Men denne adaptoren, får jeg den på elkjøp eller noen elektrobutikker? Må jeg bestille er det strengt tatt billigere med nytt minnekort.Kan dem ikke sende det som A-Post? 9193440[/snapback] Adapter pleier å følge med når du kjøper et minnekort. Kjøpte nylig et microSD-kort og der fulgte det med adapter til mini-SD og SD.
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg fikk bare med til stort SD kort.. Edit: Sjekket forresten prisene på microSD korter. 499,- hos telebutikken. Det er alt for drøyt. 179 inkludert frakt hos MPX.no .. Er ikke noen i Stavanger området som har en adaptor som jeg kan kjøpe? Vil unngå å måtte kjøpe nytt.. Endret 2. august 2007 av steffenz
Plecto Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hvor får man tak i adapter fra micro til miniSD? Har en minnekortleser hvor det står at den støtter microSD, men kortet bare forsvinner inni samtlige av åpningene, ikke sjans at den skal feste seg i noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå