Gå til innhold

Nvidia med oppdaterte drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde de nye driverene til ett 6600gt kort.

I 3D får jeg masse artifact, og scoren i 3dmark 03 blir katastrofalt dårlig :S

bruker windows xp

9191840[/snapback]

 

du må da vel skjønne at disse driverene er laget først og fremst for 8xxx serien... 6600gt er jo et ganske gammelt kort. så skjønner ikke vitsen men de som innstallerer nye drivere til sånn kort. tror de slutta å optimalisere driveren for 6600gt for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Prøvde de nye driverene til ett 6600gt kort.

I 3D får jeg masse artifact, og scoren i 3dmark 03 blir katastrofalt dårlig :S

bruker windows xp

9191840[/snapback]

 

du må da vel skjønne at disse driverene er laget først og fremst for 8xxx serien... 6600gt er jo et ganske gammelt kort. så skjønner ikke vitsen men de som innstallerer nye drivere til sånn kort. tror de slutta å optimalisere driveren for 6600gt for en god stund siden.

9192256[/snapback]

altså, grunnen til jeg lastet ned de, var trosalt fordi maskinen ble installert på nytt og jeg brukte nvidia sin side for å hente ned drivere til skjermkortet... som jeg vertfall vet så får du kun de nyeste. Og ja det er ikke noe hente på å skifte, bortsjett fra at man får fjernet mld i steam blant annet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noken som veit om man kan få den gamle menyen tilbake? Dinna nye menyen var ikkje helt min smak. Viste korleis eg gjorde det på 9x.xx driverne, men ser ikkje ut til å finne det no.

9188258[/snapback]

Har du fått til dette ennå? Irriterer meg grønn over det selv.

 

Oppgraderte nettopp og overklokkingsmenyene mine ble helt borte.

Lenke til kommentar

Har seriøse problemer med disse nye driverne! Når jeg installerer 162.18 krever det stor tålmodighet for å få restartet maskina, og når den kommer inn i Windows igjen, er det ikke installert noen drivere...

 

Er det noen som har link til forrige drivere for Windows XP 32bit, eller har opplevd samme problem og hva som kan gjøres?

 

Kjører foresten:

7600GS

4400+

M2V-MX

2x512MB Kingston

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...