Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King


Anbefalte innlegg

Sier meg hundreogti prosent enig med nord og Per-Stian her. For meg er det utforskingen av nye steder, det å drepe nye monstre, oppdage nye ting og lignende som er det som er spennende.

 

Jeg føler meg relativt sikker på at denne expansionpacken skal på hylla sammen med de andre, og at jeg vil prøve denne - selv om jeg ikke er på langt nær like aktiv som jeg var de to første årene jeg spilte World of Warcraft & The Burning Crusade.

 

Selv om det sikkert er noe av det vi får servert av informasjon som blir endret, og noe som ikke stemmer, synes jeg dette høres veldig, veldig spennende ut. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort til vi får se de første screenshottene og filmklippene fra denne expansionpacken :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt høres kjempebra ut, det eneste jeg er skeptisk til er enda en lvl cap raise. Hvis det fortsetter sånn kommer det å levle alts til 80 til å bli et helvete. Jeg pleide å nyte å levle chars, men ikke like mye nå lengere ettersom jeg har spilt igjennom alle områder x-antall ganger.

 

Men et helt kontinent dekt av snø og is blir digg, har alltid likt Dun Morogh og Winterspring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hurra, mer grinding i vente! ;) Fatter ikke hvorfor de absolutt skal jekke opp levelcappet med hver expansion... men nå har ikke jeg stort jeg skulle ha sagt, da jeg ikke har giddi å levlet min level 60 noe høyere selv etter jeg kjøpte TBC.

Lenke til kommentar

Ser på gear | expansion som en fordel.

 

Tar til eksempel Nihilum:

 

- De kunne gyve løs på f.ex Arcatraz heroic i Naxx gearet sitt, MC gear duger ikke der. Det gav dem en STOR fordel siden de fikk gå løs på high level dungeons ganske raskt.

 

- Lettere levling.. 73dps 1h sverd fra KT i expansion når ''casuals'' springer rundt i 50ish dps sverd, jatakk..

 

- Pots.. de hadde sikkert en masse raid pots de kunne bare bruke plutselig, for å levle fortere..

Lenke til kommentar

Nye områder, nye levler, nye ting å utforske, nye instancer som ikke krever at man legger livet på hylla, quest lines som avdekker mer av historien bak World of Warcraft, for ikke å snakke om små historier som bringer lore'n videre! +++

 

det er DET som gjør spillet morsomt å spille. Det var DET som fikk meg hekta på WoW i utgangspunktet.

 

Raiding er selvsagt en viktig del av alt dette, men gearet kommer bare som en bonus. Den dagen man spiller KUN for bedre gear så bør man kanskje vurdere å finne på noe annet å gjøre.

 

Ser det er mange som griner over at gearet deres blir ubrukelig. Vell sånn er MMO-verden, sånn vil den alltid være. Den dagen det slutter å komme nye ting å oppdage vil spillet sakte men sikkert dø ut.

 

Gear er noe man kan samle på moro mens man venter på nye ting å utforske :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva folk har imot høyere level cap.

 

Litt av poenget med WoW er at det bringer Warcraft historien videre, og utvikler den, ikke sant?

 

Vi har sloss mot Dragonflights, Ragnaros, C'Thun, Kel'Thuzad, Illidan.

Den ene sterkere en den forrige, slik som loren til sier.

 

Arthas, som er Lich King, er ennå sterkere enn de igjen, så det sier seg selv at du må være heøyere level og sterkere for å kunne slå han ikke sant?

 

Jeg kan nesten vedde på at en av de siste store bossene som noen gang legges til i en expansion er Sargeras himself. har dere planer om å ta han som level 70? eller 80?

 

Nei, jeg tror dere kan se langt etter en ende på level cap med det første, og være glad til...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva folk har imot høyere level cap.

 

Litt av poenget med WoW er at det bringer Warcraft historien videre, og utvikler den, ikke sant?

 

Vi har sloss mot Dragonflights, Ragnaros, C'Thun, Kel'Thuzad, Illidan.

Den ene sterkere en den forrige, slik som loren til sier.

 

Arthas, som er Lich King, er ennå sterkere enn de igjen, så det sier seg selv at du må være heøyere level og sterkere for å kunne slå han ikke sant?

 

Jeg kan nesten vedde på at en av de siste store bossene som noen gang legges til i en expansion er Sargeras himself. har dere planer om å ta han som level 70? eller 80?

 

Nei, jeg tror dere kan se langt etter en ende på level cap med det første, og være glad til...

9189058[/snapback]

/execute :D
Lenke til kommentar

Det er Blizzard det er snakk om da. Selv om de skulle gi ut informasjon om neste expansion så kan man trygt belage seg på å vente minst 6-12 månder, for ikke å snakke om mer.. som Blizzard alltid sier.. It will be done when it's done. (eller noe i den duren)

Lenke til kommentar

Den linken til at man kan spille death night tror jeg er fake så det holder. Hva i all verden ville blizzard oppnådd med å latt spillere spille satan selv? Da hadde det neste blitt at man skulle kunne gå rundt å drept alle barna i stormwind. Nei, jeg tror aldri at Blizzard lar spillere spille en klasse som er ren ondskap.

 

Men at neste expasnion blir Northrend er noe jeg regner som sannsynlig.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Den linken til at man kan spille death night tror jeg er fake så det holder. Hva i all verden ville blizzard oppnådd med å latt spillere spille satan selv? Da hadde det neste blitt at man skulle kunne gå rundt å drept alle barna i stormwind. Nei, jeg tror aldri at Blizzard lar spillere spille en klasse som er ren ondskap.

 

Men at neste expasnion blir Northrend er noe jeg regner som sannsynlig.

9191816[/snapback]

 

Hvorfor ikke?

Synes ærlig talt det ville vært konge om spillet gikk mer tilbake til røttene, der Horden er pill råttent og gjennomført ond, med de gode og snille menneskene.

 

Ja til en on Horde, og ikke dette "days of our lives" pseudo-dramaet loren har blitt til nå.

Lenke til kommentar

At de bare slipper en hero-class ser jeg og som høyst usannsynlig. Også "will start at a high level" høres noe fishy ut.

 

Personlig håper jeg de aldri introduserer nye klasser, men heller gir alle valgmuligheter til å velge en sub-klasse (heroclass) etterhvert.

Lenke til kommentar

Å kalle en death-knight en hero er jo også usannsynlig usmaklig. Nei jeg tror death-knight er forbeholdt NPC'er. Litt av kimen i wow er jo at man skal kjempe mot det som bare har en ting i tankene, det å ødelegge alt dem forskjellige rasene har bygget opp i wow verden.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...