Gå til innhold

Program alla Track ID (SE) til Pc, finnes dette?


OleC83

Anbefalte innlegg

Jeg har en del sanger på pc'n min som ikke er riktig tagget. Finnes det noe program alla TrackId som er lansert på Sony Ericsson Walkman telefoner til PC.

Gjerne et program som man kan kjøre filene igjennom og som da klarer å finne ut hvilken artist, album og tittel låten har og deretter tagge dette.

 

Eller har dere noen annen smart løsning på dette?

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Dette diskuteres litt lenger ned på siden i denne tråden, men dessverre finnes det ikke noe program som tagger hele musikksamlingen automatisk ved hjelp av en database på nett på 2-3 klikk. Det nærmeste du kommer (/det nærmeste jeg kom) hvis du ikke har peiling på hvilke sanger det er, er en kombinasjon av Unlock.no sin track id og MediaMonkey sin tagge funksjon. Dette funker best hvis det er hele album. Da finner du navnet, artisten og hvis mulig albumet, redigerer Id-3 taggen på første sang og tagger deretter hele albumet ved hjelp av MedaMonkey.

 

Håper det hjalp litt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

jada vet det er en gammel tråd ..

 

noen som vet om det er kommet noen gode programmer i det siste ?

 

jeg har brukt musicbrainz og picard før , med varierende resultat og prøvd noen av de andre som fantes der .

 

men finnes det noe som baserer seg på og kjenne igjen melodien kontra fila som misicbrainz basere seg på , som autotagger , renamer og sånt , kunne tengt meg og rydde opp i mp3 lista nå som jeg kan imortere i spotefy så den ikke sliter så med og finne ut hva alt er :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...