Gå til innhold

Ship Simulator 2008(bugga crap)


Anbefalte innlegg

yeah Ship Simulator 2008 er det mest bugge dritten noen gang har prøvd,

vel er jo fantastisk å bare peke musa opp over og gå fremover(når går i skip), så er det no clip for alle penga(går gjenom vegger og faller ned ivannet), du ser gjenom hele Titanic bare ved å gå inte veggene, du flyer og humper opp og ned mens løper på Titanic, du BRUKER det for jevlig nye styre og farts crap, på Ship Simulator 2006 så er det ialle fall tre ratt og de gamle jern farts greia.

er også kjekt å se gjenom de høye bølgene når kjøre speed boat.

HER er det beste til nå et bilde av TITANIC som kjøre på LAND(altså ikke krasjet, KØRER! gjenom hele dritten)! FFS :thumbdown::thumbdown:

post-108420-1185922823_thumb.jpg

så hva er dette?

Hvor er det samme ratt og samme fart greie på alle båte?(det i 3D nede i hjørne)

er jo bedre gjenomført med Ship Simulator 2006 :dontgetit:

BTW: til tider i det siste oppdrag med Titanic så ligger båten på grunn istarten(rører seg ikke av flekke) og av og til har det faktisk sunket LOL. er ikke bare titanic det gjelder.

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja... sånn kan det gå :hmm:

 

Følger med en del bugs (feil) i dette spillet. Krever også en del av maskinvaren.

Selv har jeg lest en rekke innlegg på forumet til utvikleren av spillet der spillere med bra maskinvare opplever problemer med grafikken. :roll:

 

Typisk svar er som regel at skjermkortet eller systemet ligger under minimumskravet...

Lenke til kommentar
Ikke rart spillet går til helvette.

Windows Vista er det største dritet noen gang oppfunnet ! :thumbdown:

9227505[/snapback]

 

Eventuellt er spill som ikke kjører under Vista crap, Ship Simulator 2008 er like buggete under XP forsåvidt.

 

Og når jeg tenker på hvor detaljert hele verden er laget i Flight Simulator er det utrolig å lite jobb som er lagt i de få havnene som er i ship simulator 2008.

 

Men i tilleg til å være et crappy spill er det også deverre et buggete spill, om man bruker vista eller xp.

Lenke til kommentar

Blir litt feil å sammenligne Ship Simulator med Flight Simulator.

Flight Simulator har blitt utviklet siden 1979 og hadde garantert et lass med bugs i seg den gangen. Grafikken var ikke helt sånn som i dag...

 

http://fshistory.simflight.com/fsh/index.htm

 

Ship Simulator hadde sin første utgivelse i 2006. Dette er versjon nummer to av spillet. Og den utvikles ikke av Microsoft, men av VSTEP som garantert ikke har så mye å rutte med, og sikkert bare har et lite team av utviklere.

 

Ship Simulator er ikke det første og eneste dataspillet som inneholder bugs.

Spillet har fått en start, som vi kan tro hva vi vil om. Men det er en start og det er i seg selv bra når framtiden sikkert vil bringe frem bedre sider ved dette spillet.

 

Simulatorspill kan inneholde fysikkmotorer og annet som tar sin tid å programmere. Det er ikke lite arbeid det er snakk om her. Når Flight Simulator startet opp i 1979 og har blitt utviklet fram til i dag så sier det LITT om hvilket arbeid som ligger bak.

Lenke til kommentar
[...]

9229214[/snapback]

 

Jeg forventer ikke FSX kvalitet, men som simulatorfrik har jeg spillt Flight Sim siden en kammerat la inn FS95 på min PC, alle fs som har kommet etter det(seff pro utgavene) har jeg kjøpt og står nå i spillhylla. Og hver av de har kommet med såpass mye nytt at jeg aldri har angret på noen av kjøpa.

 

R6 - Raven Shield var et fantastisk spill som trumfet høyt over Rogue Spear, Rogue Spear hadde igjen masse av det jeg savnet fra første Rainbow Six spillet.

 

Jeg forventa ikke Silent Hunter 4, men når jeg ser hvor mye som har skjedd fra silent hunter 3 er det vansklig å se hva utviklerene av ship simulator har brukt tiden på.

 

Jeg forventer ikke GTR2, men GTR2 var et langt bedre spill enn GTR1, og samme type forbedringer forventer jeg av ship simulator.

 

Når jeg gikk fra ship simulator 2006 til 2008 fikk jeg ikke følelsen av at dette var en ny genrasjon. Litt finere grafikk men allt under pansret, spesiellt det som jeg ikke likte med 2006, var akkurat det samme. Og når det i tillegg er buggete blir jeg veldig negativ.

 

I 2007 synes jeg vi kan forlange mer av spillene som kommer ut.

Lenke til kommentar
[...]

9229214[/snapback]

 

Jeg forventer ikke FSX kvalitet, men som simulatorfrik har jeg spillt Flight Sim siden en kammerat la inn FS95 på min PC, alle fs som har kommet etter det(seff pro utgavene) har jeg kjøpt og står nå i spillhylla. Og hver av de har kommet med såpass mye nytt at jeg aldri har angret på noen av kjøpa.

 

R6 - Raven Shield var et fantastisk spill som trumfet høyt over Rogue Spear, Rogue Spear hadde igjen masse av det jeg savnet fra første Rainbow Six spillet.

 

Jeg forventa ikke Silent Hunter 4, men når jeg ser hvor mye som har skjedd fra silent hunter 3 er det vansklig å se hva utviklerene av ship simulator har brukt tiden på.

 

Jeg forventer ikke GTR2, men GTR2 var et langt bedre spill enn GTR1, og samme type forbedringer forventer jeg av ship simulator.

 

Når jeg gikk fra ship simulator 2006 til 2008 fikk jeg ikke følelsen av at dette var en ny genrasjon. Litt finere grafikk men allt under pansret, spesiellt det som jeg ikke likte med 2006, var akkurat det samme. Og når det i tillegg er buggete blir jeg veldig negativ.

 

I 2007 synes jeg vi kan forlange mer av spillene som kommer ut.

9229782[/snapback]

 

Jeg syns faktisk ikke grafikken var så veldig forbedret jeg, spilte bare demoen av 2006 men har fullversjonen av 2008..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...