Gå til innhold

Brukbar vannpumpe???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter skrue her. Pumpa er nok kraftig nok når den funker. Problemet er at sansynligheten for at den ryker allerede etter ei uke i drift er veldig høy.

 

på www.webzoo.net finner du noen billige akvariepumper fra maxijet. Disse skal ifølge Skrue (rart han ikke nevnte dem i sitt svar, han liker å skryte av dem ;) være mer enn gode nok for jobben. De er hvertfall beregna for å stå på døgnet rundt. Prisen er ikke så ille den heller, du kan slippe unna med ca 300kr inkl frakt. Det er riktignok 3x så dyrt som den biltema saken, men da kan du hvertfall sove trygt om natta :)

Lenke til kommentar
Støtter skrue her. Pumpa er nok kraftig nok når den funker. Problemet er at sansynligheten for at den ryker allerede etter ei uke i drift er veldig høy.

 

på www.webzoo.net finner du noen billige akvariepumper fra maxijet. Disse skal ifølge Skrue (rart han ikke nevnte dem i sitt svar, han liker å skryte av dem ;) være mer enn gode nok for jobben.  

 

LOL!

Liker jeg å skryte av dem? Hehe, det kan vel kanskje hende?

Rett og slett fordi jeg alltid bruker den type pumpe, som jeg finner som best når det gjelder funksjonalitet / størrelse / pris! Og har stort sett bare gode erfaringer med de jeg har montert, både for meg sjøl og andre.

Skriver "stort sett", fordi jeg ble nødt til å lage en ny aksel i den siste pumpa jeg monterte her hos meg sjøl.

Men det er også det eneste jeg har som anmerkning....

 

Men kan samtidig gjerne være med på at f.eks Eheim 1048 er et vel så godt valg!

Bortsett fra størrelsen da...., og prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...