Gå til innhold

Diablo 1, nokon som fortsatt spelar/hugsar?


Anbefalte innlegg

Eg byrja å spele Diablo 1 i går, saman med eit par kameratar. Vi har alle tre spelt filla av Diablo før i Single Player (for leeeenge sida, då spelet var nytt og grafikken var KICK ASS), men ingen av oss har spelt Diablo noko særleg i Multi Player, so der fann vi nye utfordringar, og det i spelet som vi alle tre meiner er det beste vi nokon gong har spelt.

 

(Før vi byrja å spele Diablo, so runda vi Gears of War. Tenkje seg til at eit so gammalt spel kan fortsatt vere like underholdande som det nyaste og beste til konsollane i dag.)

 

So, vi har ein Warrior, ein Rogue og ein Sorcerer, og vi prøvar å halde oss til dei rollene som personane eigentleg skal ha. Problemet vårt er jo at vi til stadigheit klarar å treffe kvarandre ( ikkje krigaren då, som som oftast berre er kanonføde :p ). Eg spelar Sorcerer, og lurer då på om de har nokre tips til meg. Tenkjer kanskje på strategiar for korleis vi kan gå inn i rom, eller kva roller vi skal ha.

 

Vi har prøvd med at eg går inn først, fyrer laus med litt Charged Bolt (er level 7 eller noko) og anna "snacks", før vi køyrer på med Warrior og Rogue for å ta restane. Men eg er brennsikker på at det finst betre strategiar då.

 

Elles vil eg anbefale dykk som ikkje har spelt Diablo 1 med å prøve det. Spelet er diverre utdatert, og det er ein del ting som ein må halde ut med for å klare å setje pris på det (ingen springing, du kan ikkje trykke på Alt-knappen for å sjå alle tinga som liggje på bakken , ingen oversikt over helsa til makkeren din +++). Men atmosfæra, og spesielt musikken vil kanskje overraske deg, for den er heilt unik. Å traske rundt nede i kyrkja, med den RÅASTE spelmusikken nokon gong i øyrene dine, er verkeleg eit MUST å oppleve.

 

OBS! Eg vil IKKJE ha "tips" om duping/trainers/exploits. Vi spelar spelet slik det SKAL bli spelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte livet av Diablo multiplayer når det var nytt, var meget morsomt ja :). Synes det at man kan skade medspillerne sine er helt genialt, men er selvsagt stort potensiale for griefing. Trixet når man skal coop'e er vel å ha god kontroll og holde seg til spells og abilities man kan være presis med, ikke charged lightning altså :).

Synes atmosfæren i Diablo 1 overgår 2ern en høy gang, og ligger nok høyere blandt favorittspilla mine.

Lenke til kommentar

Hehe.. Blei ein del sure kommentarar etter Charged Bolt'en min ja;) Holy Bolt er jo ein genial liten ting då, men so vidt eg kan hugse so var det begrensa kor mykje bruk det var for den etter kvart som ein kom lenger ned. Blir jo nesten berre demonar nedover i Caves og Hell vel?

 

Kan ikkje få sagt nok om atmosfæra i dette spelet. Når ein kjem til ei av desse store bøkene med historiar om spel-verda, det er alltid like moro. Masse lys, ei stor bok, og når ein trykkjer på den byrjar forteljar-stemma å lese. Kvifor har dei kutta ut den forteljarstemma frå toaren? Den er jo GENIAL!

Lenke til kommentar

Hoi hoi, hvem kan vel glemme denne perlen. Spilte det ikke mye på internett selv for det var stort sett tidene før isdn og foreldrene ble ikke veldig glade over at telefonlinjene var utilgjengelige, men huttetu for et spill.

 

Jeg prøvde å spille det på multiplayer igjen for noen år siden men av en eller annen grunn kom det til stadighet ett sånn timeglass opp midt på skjermen og hele spillet frøs (omtrent hvert 2. minutt) når jeg prøvde spille det over internett. Surt.

 

Taktikker må vel være å unngå AoE skills og prøve å få mobs inn i større rom der alle kan komme til nytte. Litt vanskelig da, men ;P.

Lenke til kommentar

Haha! "Please.. Listen to me.. The Archbishop Lazarus, he led us down here to find the lost Prince...." 10 poeng til den som klarar å avslutte den der! Har den endå memorisert, sjølv om det sikkert er 8-9 år sidan eg spelte spelet sist.

 

The Butcher er søren meg heilt sinnsjukt vanskeleg då. I forhold til kor han er, og kva erfaring spelarane plar ha når dei kjem til han, so er han nesten for vanskeleg. Har du litt uflaks, so er han nærmast umogeleg å slå. Men so ser eg no på det som litt juks å gå til level 3 før ein har tatt han då.

Lenke til kommentar
The Butcher er søren meg heilt sinnsjukt vanskeleg då. I forhold til kor han er, og kva erfaring spelarane plar ha når dei kjem til han, so er han nesten for vanskeleg. Har du litt uflaks, so er han nærmast umogeleg å slå. Men so ser eg no på det som litt juks å gå til level 3 før ein har tatt han då.

9180300[/snapback]

 

Lett, finn deg et gitter med en dør, spring gjennom, lukk døra, dra fram buen og fyr løs :)

Lenke til kommentar

"Can't a feller drink in peace?!"

 

Ohh.. Good times, good times.

 

I dag har eg gjenoppdaga den sjuuuke fordelen ved å bruke Mana Shield når ein spelar Sorcerer. Makan til fordel skal ein leite lenge etter! Mana Shield + Fireball = :love: .. Er berre å hugse å kjøpe "nok" (som om det nokon gong kan bli nok) Mana Potions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...