Gå til innhold

Free Hugs, Bergen


Eplefe

Anbefalte innlegg

Nå krangler du for å krangle. Dette støtter ikke saken din på noen måte.

 

Blås nå i det. For meg hadde en klem hatt mye å si. Jeg er ikke så altfor sosial, har ikke så mange venner osv, så en klem har veldig mye å si.

 

Kanskje det ikke er planlagt fra din side, men jeg har hvertfall fått dagen min da.

 

Binko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes jeg ser det ^^

Men uansett: Free Hugs er et internasjonalt konsept, fordi en klem og et smil frigjør endorfiner i kroppen, så selv om klemmen ikke betyr noe spesielt for deg, så betyr den noe allikevel, fordi kroppen din blir glad av det. Og en klem er alltid hyggelig, uansett hvem den er fra. :)

Oppdatert førstepost. :)

 

EDIT: Jeg tenkte vi kunne møtes litt tidligere og lage plakatene sammen?

Jeg kan sikkert skaffe papp og sprittusjer/maling, eventuelt lage dem selv om ikke folk vil være med på den mer sosiale delen av det hele, å lage skilt og sånn :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
EDIT: Jeg tenkte vi kunne møtes litt tidligere og lage plakatene sammen?

Jeg kan sikkert skaffe papp og sprittusjer/maling, eventuelt lage dem selv om ikke folk vil være med på den mer sosiale delen av det hele, å lage skilt og sånn :)

9179028[/snapback]

Jeg blir gjerne med, bare jeg slipper å skrive/tegne. Det blir verken fint eller leselig, så jeg er mer nyttig som eyecandy.

Lenke til kommentar

Hva med å starte i gågaten utover mot Bjørgvin Videregående (aner ikke hva det heter der), bevege oss mot Torgallmeningen, fortsette i gågaten mellom Torgalmenningen og bysatasjonen (eventuelt gå langs Lille Lungegårdsvannet). Tor kanskje jeg blir med jeg, men det fordrer at jeg får penger til busskort. Orker slett ikke å gå ned til byen. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...