Gå til innhold

Free Hugs, Bergen


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel minimalt en klem kan gjøre for en person, spesielt når det ikke kommer fra en venn, familie eller lignende.

9177412[/snapback]

 

Jeg blir ofte glad hvis en fremmed hilser, smiler osv, for det er bare en av de mange små ting som gjør en liten, men stor forskjell. Så en klem kan sikkert gjøre underverker for dagene til noen. Jeg er med fordi det er jo en litt gøy ting å være med på.

Lenke til kommentar
Nøler fortsatt. Er av typen med dårlig selvtillit så må tenke litt på dette her. :p Men kan godt hende jeg blir med. Når det gjelder plakater og slikt. Hvor mange plakater trengs det egentlig. En på to personer. Man trenger jo ikke enhver om man går litt i flokk.

9177479[/snapback]

Snorre! Du er en morsom kar! Synes du skal være med!

Lenke til kommentar
Ja hvis en person smiler, eller klemmer deg er det selvfølgelig positivt. Men når det er et konsept der folk klemmer tusen vis av folk og du bare er en i mengden, kan det vel ikke være så stort?

9177489[/snapback]

 

Kanskje ikke for deg. :) Kanskje ikke for meg heller, men så kan det komme noen andre av en annen oppfattning.

Lenke til kommentar
Ja hvis en person smiler, eller klemmer deg er det selvfølgelig positivt. Men når det er et konsept der folk klemmer tusen vis av folk og du bare er en i mengden, kan det vel ikke være så stort?

9177489[/snapback]

Kanskje ikke for noen. Det er vel høyst individuelt. Noen synes kanskje det mest er til sjenanse, mens andre som kanskje har hatt en dårlig dag kan få en god dag av det. Who knows?

Lenke til kommentar
Ja hvis en person smiler, eller klemmer deg er det selvfølgelig positivt. Men når det er et konsept der folk klemmer tusen vis av folk og du bare er en i mengden, kan det vel ikke være så stort?

9177489[/snapback]

 

Er jo ikke akkurat tvangsklemming dette går ut på da, så litt unikt blir det jo, mener jo jeg da. Jeg tror jeg hadde følt meg glad uansett hvor mange andre som fikk en klem.

Lenke til kommentar
Det hele handler jo om at man kan få klem uansett hvem og hva man er. Tenk på de som nesten ikke får noen klemmer i det hele tatt. Det kan bety mer enn du tror for noen folk.

9177545[/snapback]

Du sa det veldig bra, og jeg har dermed ingenting å tilføye annet enn mitt samtykke i dette utsagn.

Lenke til kommentar
Det hele handler jo om at man kan få klem uansett hvem og hva man er. Tenk på de som nesten ikke får noen klemmer i det hele tatt. Det kan bety mer enn du tror for noen folk.

9177545[/snapback]

Det ville betyd utrolig mye for en slik person å få klem fra en som virkelig brydde seg. Et familiemedlem eller en venn, men når folk holder opp en plakat med ''Free Hugs'' så betyr det virkelig ingenting.

 

Rakker ikke ned på prosjektet deres, men stiller bare et spørsmålstegn til hvorfor dere gjør det og om det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Slenger meg på Edmunds flotte forklaring.

 

Jeg hadde gladelig tatt i mot en klem fra en fremmed.

 

Men, paranoid som jeg er; tenk deg en terrorist som bærer et veldig smittsomt virus, som går rundt og klemmer folk.

 

Da døde jeg hvertfall ikke av ensomhet.... Sukkh...

 

EDIT: SurfingElite, maybe this will cheer you up?

 

*klemme*

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Det er bestandig like morsomt med negative folk som deg Surfing. Synes du kan ta den en annen plass enn her. Om du virkelig ikke skjønner at det kan bety noe for mange folk, så får du heller bare la det ligge.

Hvorfor man gjør det? Hvorfor ikke? bedre det enn å sitte inne hele dagen for.eks.

om det er nødvendig?

Som det er sagt før, så kan det bety mye for mange folk.

Lenke til kommentar

Ehh negativ? Har jeg ikke lov til å lage en debatt om dette? Har jeg ikke lov å stille et spørsmålstegn?

 

Jeg startet posten min i denne tråden med å skrive:

 

Ikke noe negativ eller noe, men jeg har et spørsmål. Hvorfor gjør dere dette? Er det meningen at folk skal bli glad av å få klem av en random på gaten?

 

Som sagt, ikke noe negativt.

9177379[/snapback]

 

Når jeg skriver at det ikke er for å være negativ, kan ikke du komme på neste side å si jeg er det.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...