Gå til innhold

det er noe seriøst galt med lvlinga mi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Skrevet

Har brukt 5 dager på å få min i lvl 27.

Min første character.

Har gått mye i utforskning!

Skrevet

Min første character.

9169934[/snapback]

Nyt det! :D

Du vil savne det en dag, den gang da alt var nytt :) Hvem husker ikke sin første tur med flight path :) Nå er det bare kipt å bruke fp (men, fin til røykepause, mat, do ect)

Skrevet (endret)

Som de sier øverst her bare ha det gøy vist du syntes det går altfor treigt så kanskje det hjelper å bytte build? lvler selv en hunter atm er 41 og har 2d 15 h played jeg gjør som ofte bare de questene jeg får, leser igjennom questene jeg har og ser om noen av de forskjellige questene er rundt på samme sted så får jeg gjort to i en smekk.

jeg går ofte alene og gjøre quest jeg vet jeg kan gjøre alene uten særlig problemer. jeg føler jeg får mer xp den veien

Endret av værdama
Skrevet

værdama sier noe viktig der!

Solo quest = mer xp = forter lvl :)

IKKE group på quester som er beregnet på å gjøre solo... spar røde quester, til de faktisk kan gjøres...

om du får for mye hjelp, ender det med at du sitter igjen med quester som du ikke klarer å gjøre. sett folk gjøre dette en gang for mye, men føler ingen medlidenhet når de whiner om det etterpå :p

Skrevet

Min første character.

9169934[/snapback]

Her er en som spiller spillet på rett måte :D:love:

Skrevet

Min første character.

9169934[/snapback]

Her er en som spiller spillet på rett måte :D:love:

9170685[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Min første character hadde sikkert over 1000 honor kills bare av crossroads pvp, hadde vært i Tanaris for å sjekke det imba AH'et der på level 18, ble forfulgt som level 12 paladin av en level 18 warlock og den slemme impen fra Durotar til Theramore Isle i vannet. Husker også slemme Fozruk i Arathi Highlands som ble sint når han fikk en granat på seg.

Gode - gamle - tider.

Skrevet

Den første character vil du bruke lang tid på.

fordi du har aldri spilt det før, og må lære.

men etter du har dinge 60 med f.eks warlock som eg valgte.

brukte eg 22 days played

lagte en rogue og dinge 60 med 14 days played

+ rogue lvl raskere enn warlock og

Skrevet
Tips:

http://www.wowinterface.com/downloads/info...ightHeaded.html

:) Så trenger du ikke alt-tabbe til windows

9170661[/snapback]

DRIT BRA! Takk! Jeg har bare 512 RAM så det stopper litt opp når jeg ska minimere ;) Takker og bukker!

jeg har joanas levling guide, men det er jo litt tøv og starte midt inni med uten og ha tatt med masse followups etc...

9170847[/snapback]

er da ikke no tullete å starte midt inni. bare skippe de questsa som er follow up

Skrevet

er da ikke no tullete å starte midt inni. bare skippe de questsa som er follow up

Noe som er velding slitsomt :p

9170884[/snapback]

rart har ikke merka no til at det er slitsomt, driver av å levler om dagen og er i den level rangen trådstarter er i. ikke no pes å skippe et par levler og quest fra guide.

Skrevet

Ok jeg har bestemt meg for og droppe magen (ikke slette) Og starte på serveren til kameraten min istedet. Siden søskenbarna mine har blitt ALLIANCE! MEN! Da kommer problemet, HVA SKA JEG VÆRE?!

Enten Huntard eller warlock antar jeg, jeg liker de som er ENKLE og lvle med! hjelp tas FORT imot!

Skrevet

Hunter er veldig lett og lvle med. Warlock er ein litt mer avansert class for " nybynnere". Vil anbefale hunter siden du ville ha en class som lvler fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...