Gå til innhold

Seks bilder fra en marin setting


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt, eksprimentert litt. Nå har nå tatt en beslutning. Sluttresultatet kan man se under.

 

Jeg har alltid hatt en fasinasjon for 60 og 70-tallet. Derfor skapte jeg en blass og uskarp effekt. Bildene er ikke redigert, foruten de små rammene som ble skapt i ps. Seks bilder er kanskje litt mye, men jeg ville på en måte ikke utelate noen. Bildene er til gjengjeld ikke så veldig store.

 

Hva kan man si? Thumbdown eller thumbup?

 

 

 

resized_70talls4.jpg

 

resized_70talls5.jpg

 

resized_70talls3.jpg

 

resized_70talls2.jpg

 

resized_70talls.jpg

 

resized_70talls6.jpg

Endret av Moritz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikker på at hensikten var å få fram 60-70 talls inntrykk, før du knipset de?

 

Jeg syns du har strøket på alle punkter..

9174855[/snapback]

det var da veldig hard kritikk fra en kar som er født i 91. ikke for å rakke ned eller noe men det hadde nok hjulpet både for trådstarter og miljøet her inne om du hadde utdypet deg litt Endret av hardmongo
Lenke til kommentar
Sikker på at hensikten var å få fram 60-70 talls inntrykk, før du knipset de?

 

Jeg syns du har strøket på alle punkter..

9174855[/snapback]

det var da veldig hard kritikk fra en kar som er født i 91. ikke for å rakke ned eller noe men det hadde nok hjulpet både for trådstarter og miljøet her inne om du hadde utdypet deg litt

9175631[/snapback]

 

Jeg spør bare. Hva alderen min har med saken å gjøre må du forklare.

 

Var det virkelig meningen å ta bilder som skulle ligne 60-70 tallet, eller er det bare mislykkete bilder, som minner om 60-70 tallet.

Lenke til kommentar
Sikker på at hensikten var å få fram 60-70 talls inntrykk, før du knipset de?

 

Jeg syns du har strøket på alle punkter..

9174855[/snapback]

det var da veldig hard kritikk fra en kar som er født i 91. ikke for å rakke ned eller noe men det hadde nok hjulpet både for trådstarter og miljøet her inne om du hadde utdypet deg litt

9175631[/snapback]

 

Jeg spør bare. Hva alderen min har med saken å gjøre må du forklare.

 

Var det virkelig meningen å ta bilder som skulle ligne 60-70 tallet, eller er det bare mislykkete bilder, som minner om 60-70 tallet.

9175961[/snapback]

du spør ikke om noe når du sier at de er mislykkede på alle punkter.. og alderen kan kanskje bety at du ikke har noe spesielt forhold til 60-70 tallet og hvordan bildene ble tatt
Lenke til kommentar

Jeg stiller et spørsmål ved å si:

 

Sikker på at hensikten var å få fram 60-70 talls inntrykk, før du knipset de?

 

bildene lignet stygt på de jeg får med mobilen min, og jeg trodde ikke bildene var noe som var et resultat av redigering...

 

Sorry, men bildene fenget meg ikke noe, men for de 50 åringene på forumet er vel dette noe de sitter å lengter tilbake til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...